TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 23 van 349 Restaurants in Den Bosch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
24 oktober 2019 beoordeeld

Heel gastvrije ontvangst. diner en wijnkaart. De gekozen gerechten waren lekker en mooi. . We hebben bij de voor- en nagerechten Salentein wijn gedronken, wit en rood. Per glas te krijgen, iets duurder maar heel lekker. Bediening was uitstekend ook in hun adviezen. We hebben die avond genoten!

Datum van bezoek: oktober 2019

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kun je hier toch zalig eten. Binnen en buiten, het blijft een top restaurant met constante hoge kwaliteit...een dikke aanrader op de Korte Put

Datum van bezoek: september 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Prima restaurant met soms erg jong en niet al te ervaren personeel, maar dat zeer zijn en haar best doet.
De kaart is prima en de wijze waarop het het eten op je bord wordt geserveerd, is verzorgd. De porties zijn niet al te groot in verhouding tot de redelijk hoge prijs per gerecht.
Bijzonder zijn de zogenoemde Bites: kleine gerechtjes, die prima smaken en nog onder het voorgerecht, qua prijs en grootte, zijn geclassificeerd.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd heerlijk hier !
Laatste keer heerlijke lunch gegeten.
Tonijn tataki
Oesters
10 gerechtjes om te delen
Lekker brood met smeersels
Lekker wijntje erbij
Was weer een feestje!

Datum van bezoek: juni 2019
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten op het terras genoten van het vriendelijke personeel, prachtige en ook heerlijke eten. Aanrader! Het terras was als enige nog leeg toen we aankwamen maar we wilden lekker zitten en namen toch plaats. De prijzen zullen de reden zijn dat het nog leeg was en het is echt een restaurant dus geen plek om na het shoppen te borrelen. Als je echt wilt dineren, twijfel dan niet. Aan de prijs maar lekker!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Le Meridien bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Le Meridien geweest? Deel je ervaringen!