“Super slecht, doe het niet!”
Beoordeling van Tante Pietje

Tante Pietje
Geclassificeerd als nr. 26 van 328 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wil men alleen maar heel veel geld verdienen, zoals al zo vaak gelezen, je wordt hier weggekeken en je zit hier ontiegelijk krap. Daarbij komt ook nog dat je voor het eten niet hoeft te komen, en wat een bedragen worden er gevraagd! Arrogantie ten top, NOOIT, maar dan ook ECHT NOOIT meer!!!

26 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn tienen gaan eten bij Tante Pietje. De reservering was al weken daarvoor gemaakt voor 17:00. Toen we aankwamen moest de tafel nog in gereedheid gebracht worden. We kregen buiten 4 aan elkaar geschoven tafeltjes, waarvan de tafelbladen schots en scheef op elkaar aansluiten. En we zaten met zijn tienen tegen elkaar aan. Zoals ik ook bij andere recensies zie, bijna bij elkaar op schoot. Naast onze tafel was nog een tafeltje vrij zonder bordje gereserveerd, dus vroegen we of dat tafeltje erbij kon om een beetje fatsoenlijk te kunnen zitten. Dat was niet mogelijk. Toen was de vraag of ze dan de tafels niet een beetje recht konden zetten zodat de borden recht op tafel konden staan. Ook dat was niet mogelijk. De tafels waren voorzien van een driepoot en stonden daarmee altijd recht...Bij de eerste gang kwam één gerechtje niet door. Oeps vergeten...Om 18:00 gingen plotseling alle straalkachels aan en werd het bloedheet. Op de vraag of deze uit konden of in ieder geval een paar minder, was het antwoord dat het niet kon in verband met de meterstand. Het ging een half uurtje duren. En ja hoor om 18:30 gingen ze inderdaad weer uit. Het schijnt dat er tijdstippen zijn waarop je bij stroom verbruik geld uitgekeerd krijgt.. Dus dan zet je de klanten gewoon in de hitte. Alles voor het verdienmodel.

9 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeer is prima, eten is lekker maar binnen zat het erg vol gepropt met mensen. Je zit nog net niet op schoot bij de buurman. Het tijdsblok is bizar en je wordt naar buiten gekeken. Ik zat nog niet op mijn stoel of ze kwamen al vragen wat ik wilde drinken. Binnen rap tempo kwam het voorgerecht, gevolgd door het hoofdgerecht. Mijn wijnglas was vies en er zat een haar in mijn eten (!) Ik lees in de reviews dat dat dus vaker gebeurd. Op zich prima opgelost, maar het hoort natuurlijk niet.
Prijs/ kwaliteit redelijk uit verhouding. Het feit dat we geen dessert aangeboden kregen omdat onze tijd erop zat, dat vind ik niet kunnen. Je moet hier niet zijn om lekker lang en uitgebreid te tafelen. Het gaat hier om geld verdienen en wel zo snel en zo veel mogelijk. Verder was er in de toilet geen zeep en was er niets waar je je handen aan droog kon maken, heel slecht! Je zorgt ervoor dat iemand die taak op zich neemt er daar op let.
Ooit was dit een leuke tent, maar voor mij niet meer. Genoeg tentjes in de omgeving waar ik voor hetzelfde bedrag wel even iets langer mag blijven zitten.

26 mei 2022 beoordeeld

We hebben er prima gegeten. Binnen is het wel erg volgepropt en zeer rumoerig. De tafels staan boven op elkaar en niet echt een bistrosfeer. Niet iets voor ons.

Datum van bezoek: mei 2022
10 mei 2022 beoordeeld

Een restaurant waar je meteen thuis voelt.
Vriendelijk en vlot personeel, een heerlijke ambiance met een warm welkom.

Wij hebben gekozen voor tuna piza en de wokki wokki vooraf. En 2 maal de biefstuk als hoofd.
Beide zeker een aanrader! Mooie rijkelijk gevulde borden voor een prima prijs.

Hoofdgerechten waren 2 maal biefstuk met geweldige rode port saus & truffelsaus. Perfect van smaak.

Als finishing touch werd ons de scopino aangeraden, subliem van smaak, niet te zuur.

Een hele fijne avond met geweldig eten,een fijne herinnering aan den bosch.

Gr volendam.

Datum van bezoek: mei 2022

Reizigers die Tante Pietje bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Tante Pietje geweest? Deel je ervaringen!