TripAdvisor

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek! Fijne bediening en het eten was smaakvol. Uit het menu kan zowel een eenvoudig hoofdgerecht en een wat meer luxe gerecht bestelt worden. Bijzonder is dat voor, zo’n behoorlijk groot restaurant met binnen en buiten plaatsen, de toiletvoorziening wel heel erg klein is.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

Lekker eten en een gezellig terras, goede kaart voor iedereen wat wils. Heerlijke desserts, wat meer wisseling van kaart zou prettig zijn voor de mensen die wat vaker een bezoek brengen.

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van drukte houdt dan kan je heel gezellig eten in dit straatje en zeker ook bij Tante Pietje, brabantse gemoedelijkheid en bourgondisch eten.
De lunch kaart is zeer ruim en biedt voor elke smaak voldoende keuzes, lekkere droge witte wijn erbij maakt het helemaal af.
De poke bowl was precies zoals ik dat had verwacht, lekker en gezond, bediening is attent en rap, bravo

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, bediening was goed op elkaar ingespeeld en gezellige sfeer. Zéér zeker een aanrader!

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 3 augustus zijn we met vrienden wat gaan drinken bij Tante Pietje. In straat waren alle terrassen vol. Met wat schuiven werd er een fijn plaatsje voor ons gemaakt.
We werden snel geholpen door een vriendelijk personeelslid.
We hadden o.a. ijskoffie besteld, deze was super opgemaakt, erg luxe en smaakte heerlijk. Ook voor het kleintje die we bij hadden werd rekening gehouden, rietje en cadeautje etc.
Toen ik het zelf koud had werd dit meteen geregeld door middel van een dekentje.
De prijs was in verhouding met de A locatie waar we zaten. Wel stonden de tafels wat dicht bij elkaar, achteraf bleek dit best gezellig te zijn door een contact met de tafel naast ons.
Zeker een aanrader, ik ga hier de volgende keer zeker terug

Reizigers die Tante Pietje bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Tante Pietje geweest? Deel je ervaringen!