TripAdvisor
Den Bosch
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekkere High Tea, gezellige sfeer!”
Beoordeling van Pilkington's

Pilkington's
Geclassificeerd als nr. 38 van 349 Restaurants in Den Bosch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Pilkington's is hét adres voor uw high tea, lunch of diner in 's-Hertogenbosch! Naast lekker eten kunt u bij ons ook terecht voor uw trouwerij, feesten & partijen of een high wine. Kom gerust eens langs bij ons in Den Bosch!
5 november 2019 beoordeeld

Werden bij binnenkomst gelijk geholpen en naar onze tafel gebracht, waar de zoete hapjes voor de high tea al klaarstonden. Deze vielen goed in de smaak met o.a. warme applecrumble (heerlijk!), scones, brownies en mini Bossche bollen. Daarna hartige hapjes met o.a. bladerdeeghapjes, scones met zalm en shepherd's pie (erg lekker!). Zaten hierna behoorlijk gevuld. Bediening was heel vriendelijk en lette goed op of we nog water hadden voor de thee. Zaten in de serre die er mooi uitzag met bloemen aan het plafond (zie foto). Ondanks dat het behoorlijk druk was, konden we elkaar goed verstaan. Aanrader dus!

Datum van bezoek: november 2019

18 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, vriendelijke ontvangst, heerlijke high tea met vers bereide producten. Ik zou zelf eerst het hartige gedeelte doen en dan het zoete.

13 oktober 2019 beoordeeld

Gezellige lunch met vriendinnen. Eerst koffie/thee met scones , daarna een heerlijke lunch met een glaasje wijn

12 oktober 2019 beoordeeld

Donderdag samen met een collega ons jubileum gevierd( 25 en 40 jaar in dienst). Met een groep van meer dan 40 genodigden hebben we genoten van een geweldige 3 gangen lunch.

We werden voorzien van een zeer uitgebreid assortiment van overheerlijke verse warme en koude gerechten...en lekkere drankjes naar ieders wens.
Je kon zien dat alle gasten volop genoten mede dankzij de zorgzame en vriendelijke bediening !!!
Niemand kwam iets tekort en ook met diverse dieetwensen werd rekening gehouden.

De gasten, evenals wijzelf, waren onder de indruk van de prachtig ingerichte kamer met pastelkleuren.

We hebben een zeer geslaagde middag gehad !!!!

Pilkingtons is ZEKER aan te bevelen !!!

Thea en Marina

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangetrokken door een bordje aan de buitenkant en Engeland-minded als we zijn hebben we hier genoten van heerlijke lunchgerechten. Aankleding van de zaak is apart, mooi binnen terras. Vlotte bediening.
Geen Bosche bollen, maar die krijg je al op zoveel andere plaatsen. Maar heerlijke Apple Crumble en frisse Cheesecake. Zeker een bezoekje waard.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Pilkington's bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

Den Bosch, Noord-Brabant

In Pilkington's geweest? Deel je ervaringen!