TripAdvisor

Picasso Restaurant
Geclassificeerd als nr. 15 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Picasso, een kleurrijk mediterraan restaurant in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch. Wij bieden een bont palet van Zuid-Europese gerechten op de menukaart. Van mediterrane specialiteiten tot en met tapa’s en pasta’s.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gelegenheid om te lunchen. Heerlijke gerechten. Leuke bediening en wisselende mogelijkheden om te zitten. Stoelen kunnen wat hoger.

Datum van bezoek: juli 2019
Micha_l_VOosterbeek, Guest Relations Manager van Picasso Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Henkk397....
Hartelijk bedankt voor het positieve berichtje over ons restaurant Picasso in 's-Hertogenbosch.
Wij blijven er alles aan doen om het onze gasten zo veel mogelijk naar hun zin te maken.
Graag tot een volgend bezoek.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Picasso is een prima restaurant voor groepen en voor zakendiners. Voor een intiem dineetje vind ik de zaak persoonlijk wat minder geschikt. Kwaliteit van eten is prima en de bediening vriendelijk. Het is er meestal behoorlijk druk, dus reserveren is aan te raden.

Datum van bezoek: november 2019

Beste JPHMW....
Hartelijk bedankt voor het leuke berichtje na jullie bezoek aan ons restaurant Picasso in 's-Hertogenbosch.
Het is inderdaad, m.n. vanaf donderdag tm zaterdag, meestal gezellig druk maar op de andere dagen is een intiem dineetje meer mogelijk.
Nogmaals bedankt en graag tot een volgende keer.

5 weken geleden beoordeeld

Voor je het in de gaten hebt ben je dit restaurant voorbij. Een onopvallend raam en een deur, meer is het aan de buitenkant niet.

Als je de moeite neemt om binnen te gaan wordt je verrast door de ruimte die er is met tafels op verschillende niveaus. De aankleding is gezellig en de reeds gedeeltelijk gedekte tafel komen gastvrij over.

Aangezien het van buiten redelijk "klein" overkwam hebben we een paar uur van tevoren een tafel gereserveerd voor de lunch. Dat bleek op deze dag niet nodig te zijn. Overigens gaf het uiterst vriendelijke en gastvrije personeel in de bediening aan dat er altijd wel een plaatsje is te vinden voor 2 of 4 personen. Prima!

De lunchkaart was voor ons zeer aantrekkelijk met verrassende gerechten.

Wij kozen voor de Picasso tapa's special voor 2 personen dat bestond uit 4 warme en 4 koude gerechtjes met heerlijk vers brood. Het geheel was vers bereid en prachtig opgemaakt op een mooie plank. Heerlijk!

Een glas chardonnay en een kop koffie als afsluiting completeerde deze gezellige lunch.

Datum van bezoek: september 2019

Beste, aardige en vriendelijke gasten..
Hartelijk bedankt voor de moeite die u genomen heeft om een uitgebreide recensie te schrijven over ons restaurant Picasso in 's-Hertogenbosch.
Ons "aanzien" is inderdaad niet zoals het werkelijk is en wij zijn ons al langer aan het beraden hier nog iets aan te verbeteren maar gelukkig weten een groot aantal gasten ons wel te vinden.
Nogmaals dank voor de complimenten die ons team natuurlijk enorm waarderen.
Graag tot een volgend bezoek.

31 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is heel gezellig om bij Picasso te lunchen. Het restaurant wordt druk bezocht en reserveren is misschien aan te raden. Het interieur doet warm aan en de smaak van de verschillende gerechten is prima en het wordt op een leuke manier geserveerd en er is aandacht besteed aan de opmaak. Het personeel is ook heel8
vriendelijk. Een bezoekje aan Picasso is zeker een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
Micha_l_VOosterbeek, Guest Relations Manager van Picasso Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste, aardige en vriendelijke Peggy,

Wat leuk te zien dat jij zo tevreden bent over ons restaurant Picasso in 's-Hertogenbosch.

Natuurlijk vinden wij het fijn als onze gasten zo tevreden zijn en het stimuleert ons allemaal om zo door te gaan.
Graag tot een volgende keer.

14 oktober 2019 beoordeeld

Bij binnenkomst werden we naar de tuin geleid, waar veel gasten zaten onder wel 50 verwarmingslementen. Lekker warm, maar voor ons mocht het wat minder. Ondanks de vele gasten werden we snel bediend en ook het eten stond tot onze verwondering redelijk snel op tafel. Alle vier menu's in ons gezelschap waren top, heerlijk warm en ook de wijn smaakte prima en was royaal van maat. Bij een volgend bezoek aan Den Bosch staat Picasso op ons to do lijstje.

Datum van bezoek: oktober 2019
Micha_l_VOosterbeek, Guest Relations Manager van Picasso Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Beste Harry,
Wat leuk dat je de moeite genomen hebt om ons restaurant zo positief et beoordelen na jullie bezoek.
Voor ons hele team natuurlijk een aanmoediging om zo door te gaan.
graag tot een volgend bezoek.

Reizigers die Picasso Restaurant bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Picasso Restaurant geweest? Deel je ervaringen!