TripAdvisor

20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 349 Restaurants in Den Bosch
Keukens: Internationaal, Grill
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Swanjéé is een nieuw jong restaurant in hartje centrum den Bosch, met voor ieder wat wils. We staan voor Gastvrijheid, Beleving en Kwaliteit, dit zijn de fundamenten van het bedrijf. Alles kan. Bij Swanjéé werken we met eerlijke kwaliteitsproducten, deels biologisch en altijd zoveel mogelijk zelfgemaakt. We creëren voor de gast een gezellige gastvrije omgeving waar men kan genieten van gunstig geprijsde spijzen en/of dranken.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met goede zakenrelaties buiten gegeten. Het ijs fondue als toetje was heel bijzonder en het aan je tafel klaar maken van de chateau Briand was erg leuk.

Topper voor ons.

Datum van bezoek: augustus 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend onsmakelijk gegeten. Salade die dreef in de olie en tosti ‘zalm’ wat geen verse zalm maar een soort mayonaise-zalm-salade bleek te zijn. Heel lang moeten wachten op het drinken en het eten. Verder bleef het personeel wel vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten maar erg veel ruimte is er niet. De stoelen zijn niet prettig om lang te blijven zitten. De keuken doet zijn best evenals de bediening.

Datum van bezoek: juni 2019
29 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer gegeten bij Swanjee, maar opnieuw teleurgesteld door krappe zitjes en kleine tafeltjes, ondanks een verzoek om een betere plek bij reservering. De kaart ziet er aardig uit, al moet gezegd dat hun tapas-systeem je op hoge kosten jaagt als je genoeg wilt eten. Kleine porties dus. De kwaliteit is gemiddeld. Gaan niet meer terug.

Datum van bezoek: oktober 2019
20 oktober 2019 beoordeeld

Al vaker bij swanjee gegeten. Het is best aan de prijs met de nodige drankjes erbij maar kwaliteit van het eten is goed. De bediening is losjes daar moet je van houden. Gezellig Brabants goed eten. Aanrader!
Minpunt: de ventilatie. De open keuken is sfeervol maar daardoor hangt er een vette lucht/walm die de sfeer schept van een all you can eat concept. Dat vind ik persoonlijk wel zonde.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die FF Swanjéé bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In FF Swanjéé geweest? Deel je ervaringen!