TripAdvisor

Voordelig en lekker dineren tot 21.00 uur bestellen
Vele biertjes op de tap

Datum van bezoek: september 2019

3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een avondje gegeten en wat gedronken met vrienden. Het is een aanrader om hier naartoe te gaan, de bediening is heel vriendelijk en gastvrij. Daarnaast is de kaart goed in orde, een aantal smaakvolle en goed betaalbare maaltijden en lekkere drankjes erbij! We hebben het naar onze zin gehad!

Datum van bezoek: juli 2019
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en informeel biercafé tegenover de Sint-Jan. Als je er een biertje drinkt verwacht je nog niet dat het diner echt perfect is. Heerlijk eten, goede kok in de keuken. En dat voor ongeveer een tientje. Zeker de moeite waard om een pilsje te drinken en hapjes of een hoofdgerecht te bestellen.

Datum van bezoek: juli 2018
26 juli 2017 beoordeeld

Het is altijd prettig bij De Palm binnen komen. De sfeer is er ontspannen en gemoedelijk. We komen er om een hapje te eten en weten dat er altijd iets lekkers op de kaart staat. Soms laten we de keuze aan de kok over, maar ook dat is oké! De saté is 'top' en de 'piepers' zijn van de allerbeste heerlijkheid, daar kan geen Pieperz (Veghel) tegen op. (sorry Veghel) De kaart is niet uitgebreid, maar er is vaak een nieuwe kaart, dus de variatie laat je telkens weer komen!

Datum van bezoek: mei 2017
21 mei 2017 beoordeeld

Super lekker gegeten voor een hele mooie prijs! Had voor zo'n 10 euro een heerlijke saté met nog lekkerdere frietjes! Gezellige bediening, echt lekker Brabants

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Café de Palm bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Café de Palm geweest? Deel je ervaringen!