“De naam vermoed wat anders”
Beoordeling van Jack's Foodbar

Jack's Foodbar
Een tafel reserveren
di 28/1
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 352 Restaurants in Den Bosch
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel al zegt, de naam doet iets anders vermoeden, zeker niet de culinaire hoogstandjes die hier geserveerd worden.
Wij waren een familie, 6 personen met 5x verassings menu. (4 gangen) en 1x a la Carte. buitengewoon heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening en een goede prijs.
Dit restaurant mag je niet missen, komen graag weer terug.

27 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verassingsmenu zeer goed bevallen.
Erg hartelijk en behulpzaam personeel.
Aanrader. perfecte prijs kwaliteit verhouding

17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten de smaken zijn erg puur.
Elke gang weer is een explosie van smaken die goed op elkaar zijn afgestemd.
Bediening erg professioneel en vriendelijk.
Echt een avond vullen gebeuren als je hier gaat eten

13 november 2019 beoordeeld

Dit restaurant is een echte aanrader!
We hebben als lunch genoten van het 2-gangen 'proeverij'-menu. Erg lekker en mooi opgediend! Echt de moeite!
Misschien hadden we moeten gaan voor het 3-gangen-menu... (we hadden 's avonds snel terug honger)?
Toch was het zijn prijs waardig!

Datum van bezoek: oktober 2019
4 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik geef zelden tot nooit een 5 sterren omdat ik vaak dingen vaststel die vatbaar zijn voor verbetering maar in dit restaurantje was alles gewoon perfect ... wat een zalige smaken... de keuze tussen begeleid wijn of bierarrangement ... heel mooi ingericht en correcte bediening ... en dit aan een zeer behoorlijke prijs ... voor mij is dit in nederland een ster waard ... wat een pareltje ! ... tip, ga zeker voor het avontuurlijk menu !

Reizigers die Jack's Foodbar bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Jack's Foodbar geweest? Deel je ervaringen!