TripAdvisor
Den Bosch
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Gezellig eten met het hele gezin”
Beoordeling van Yalla Yalla Foodbar

Yalla Yalla Foodbar
Bestel online
OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 30 van 349 Restaurants in Den Bosch
30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vis, vlees, vega of vegan, genoeg keuze voor alle gezinsleden. Vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: juni 2019
Jinan S, Owner van Yalla Yalla Foodbar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Dank u voor de mooie review. We waarderen dat. Yalla Yalla Team

24 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker met een vriendinnen een keer Arabisch gegeten bij Yalla Yalla. Let op: er zijn 2 restaurants. Wij zaten vanaf de straat gezien in het meeste rechts reastaurantje. Dit is klein opgezet en gezellig aangekleed. Tafelfjes staan wel wat krap op elkaar en personeel moet moeite doen om langs de gasten af te lopen en reserveren. Lijkt daar echter geen moeite mee te hebben.
Het drie gangen menu met verschillende gerechtjes en smaakjes en lekker veel groente is een echte aanrader. Door de shared dining kun je van alles wat proeven en nieuwe smaakjes uit Syrië, Irak, Libië en Palestina leren kennen.
Personeel is vriendelijk en netjes.
Een drie gangen menu is €27,50 exclusief drankjes. Ik vond de zelfgemaakte ijsthee ook erg lekker!

Datum van bezoek: juni 2019

Dank je wel voor de mooie uigebreide review :) de Ice tea is van Noumi basra gemaakt. Zijn gedroogde limoenen of misschien had je de hibiscus varaiant, de rode. Allebei lekker :))) Vriendelijke groet, Yalla Yalla team

15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen voor de brunch de 2de zondag van de maand, maar ik moet eerlijk zijn dat de keuze een beetje tegenviel. Lekkere smaken, daar niet van, maar ik had meer verwacht. Bediening is vriendelijk maar traag.

Datum van bezoek: juni 2019

Bedankt voor de review. We willen je graag informeren dat per 20 september 2019 hebben we een uitgebreidere lunch via de Yalla Yalla Bakery die naast Yalla Yalla Foodbar zit. Hiermee hebben we meer opties voor de lunch. Ook lekkere thee wordt er geserveerd mocht je hiervan houden.

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Vooral ook voor vegetariërs een aanrader.
Wij aten het verrassingsmenu met vlees. Heerlijke kippendij. Kok kwam aan tafel uitleggen hoe hij een gerechtje gemaakt had. Leuke zaak en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: april 2019

Dank je wel voor de review :)))

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje achteraf gelegen vind je restaurant Yalla Yalla. Als je kennis wilt maken met de Arabische keuken, is dit een absolute aanrader. Ze serveren een 3gangen menu voor 27,50 en dan kun je kiezen uit vlees-vis-vegetarisch of een combinatie. Heerlijke gerechten. Reserveren is aan te bevelen en take away is ook mogelijk.

Datum van bezoek: maart 2019
Jinan S, Owner van Yalla Yalla Foodbar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Bedankt boor de review. Fijn om te horen.

Reizigers die Yalla Yalla Foodbar bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Yalla Yalla Foodbar geweest? Deel je ervaringen!