“Misschien wel de beste Chinees in Breda”

Chinees Specialiteiten Restaurant Palace
Geclassificeerd als nr. 212 van 374 Restaurants in Breda
Keukens: Chinees
5 juni 2021 beoordeeld

Een gezellig en goed Chinees restaurant met voor mij persoonlijk de lekkerste satesaus, goede kippensoep en zeer goede nasi en garnalen in zwartebonensaus. De prijzen zijn normaal en het eten is bovengemiddeld.

Datum van bezoek: mei 2021

20 december 2019 beoordeeld

Al jaren zijn wij vaste klant van Palace. Zo'n zes keer per jaar gaan wij hier heerlijk eten, meestal met ook mijn moeder van 88 erbij. Vaak nemen wij voor 3 personen de Chinees-Indonesische rijsttafel, met daarnaast nog een aantal afzonderlijke (Tipan) gerechten. Ook de garnalen op authentieke Chinese wijze bereid, zijn een aanrader.

Datum van bezoek: november 2019
10 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je wilt weer eens lekker eten en dan blijft dit Chinese restaurant altijd een goede keuze. En ook deze keer waren we niet de enigen. Genoten van heerlijke gerechten met een lekker drankje. Bediening zeer klantvriendelijk en prijs/kwaliteit OK. Tot de volgende keer!

Tot de volgende keer

Datum van bezoek: november 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je hebt er eventjes geen zin in om thuis weer een maaltijd klaar te maken en dan is het een gouden tip om tich maar weer even wat lekkers te eten in dit nabij gelegen restaurant. Weer heerlijk genoten van het prima bereide eten aangevuld met een lekker drankje. Bediening zeer klantvriendelijk, prijs/kwaliteit uitstekend! Tot de volgende keer.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer eens terug in dit gezellige restaurant en ook nu genoten van heerlijke gerechten met bijpassende drankjes. Bediening zoals altijd klantvriendelijk en prijs/kwaliteit helemaal OK!
Tot de volgende keer....

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Chinees Specialiteiten Restaurant Palace bekeken, bekeken ook

In Chinees Specialiteiten Restaurant Palace geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.