23 mei 2018 beoordeeld

Kamer was prima. Ik vond het aardig warm in de kamer, maar heb de airconditioning niet aangezet aangezien ik daar de volgedne dag meer last van heb. Bedden goed en badkamer schoon. Receptie en de dame achter de bar vriendelijk en correct. Ook voor het oog.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
21 mei 2018 beoordeeld

Voor zaken verblijf ik wekelijks een aantal nachten in Bastion Hotel Breda. Ik kan alleen maar positieve feedback geven over dit hotel. De kamers zijn netjes, het eten is goed en de medewerkers zijn uitermate vriendelijk. Het is steeds een aangenaam wederkeren naar dit hotel!
Voor zakenreizen is het alvast een aanrader!

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Ruime kamer, maar erg krappe badkamer. Dit kwam met name tot uiting bij de wastafel en het richeltje daarboven. De matglazen deur van de badkamer vonden wij ook enigszins kek. De douche werkt uitstekend: onbeperkt warm water met een goede waterdruk.

Er lag een flinke berg stof achter de koelkast ontdekten we toen we de koelkast naar voren trokken in een poging het ambetante gebrom te elimineren.

Bedden lagen prima, niet hard noch zacht. Desalniettemin vonden we de geul tussen beide eenpersoonsbedden tamelijk irritant.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
20 april 2018 beoordeeld

Een goed hotel met vriendelijk personeel, de luxe kamer is een ruime kamer met goed sanitair. Het eten is goed, alleen omdat we er wekelijk komen wil je wat meer afwisseling. Voor zakelijk verblijf zeker een aanrader.

Kamertip: Er stonden twee bedden op de kamer, het bed met de stugge, waarschijnlijk minst beslapen matras. Dus goed geslapen
  • Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
19 april 2018 beoordeeld

Dit hotel is de betere uitgave van het Campanille hotel te Breda. Het is er veel properder en het personeel is zeer vriendelijk. Bij het inchecken krijg je een drankje van het huis, die je vervolgens op een zonovergoten terras kunt nuttigen. De kamer is wat aan de kleine kant (voor deze prijs!), zeker het sanitair, maar wel zeer net. Alleen een stopcontact in de badkamer ontbreekt. Het ontbijt is standaard, maar bevat al het nodige. Er is zelfs iemand aanwezig die voor u een eitje bakt en het persoonlijk aan tafel komt brengen. Ook de jus d'orange komen ze bijvullen. Enig minpuntje is de rokerslucht die je in je gezicht krijgt wanneer je het hotel binnen komt...

• Verbleef: april 2018, reisde alleen