“Tafels niet zo dicht bij elkaar”
Beoordeling van Brasserie Houtmarkt

Brasserie Houtmarkt
Geclassificeerd als nr. 178 van 358 Restaurants in Breda
15 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben hier zaterdag 14 maart geluncht. Ik heb hier gekozen voor het 12 uurtje vlees. Dit was goed verzorgd en het leuke was dat er verschillende soorten ambachtelijk brood bij zat. Het personeel is vriendelijk. Je kan vanuit elke hoek in het restaurant de open keuken in kijken. Echt een verrijking voor Breda.

Datum van bezoek: maart 2020

4 maart 2020 beoordeeld

Nieuwe brasserie in de vernieuwde houtmarkt passage. Sfeervol ingericht met een aparte zithoek voor een huiskamer gevoel.
Lekkere koffie, vlotte bediening en hele schappelijke prijzen. De lunch was ruim en smakelijk. Hier komen wij vaker.

26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten voor een goede prijs. Ook bediening erg vriendelijk en attent. Lekker dat je niet zo boven op elkaar zit maar gewoon de ruimte hebt.

7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening leuk, attent en gezellig, ze zorgen samen met het interieur voor een huiskamer sfeer.
Het eten is lekker, goed op smaak en kwaliteit producten.
Ik was blij verrast!

Ondanks al het horeca aanbod in Breda, laten veel restaurants het op veel punten liggen (uitzonderingen daar gelaten!)
Fijn om weer eens ergens te komen waar het allemaal klopt!

Reizigers die Brasserie Houtmarkt bekeken, bekeken ook

In Brasserie Houtmarkt geweest? Deel je ervaringen!