“Lekkere biefstuk!”
Beoordeling van Loetje Breda

Loetje Breda
Geclassificeerd als nr. 279 van 366 Restaurants in Breda
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met lekkere biefstuk ossenhaas. De eerste bestelling drankjes was niet goed verwerkt, dus duurde iets langer. Verder zeer goede bediening door vriendelijk personeel. Maar zeker een aanrader als je een goede biefstuk wilt eten.

Datum van bezoek: augustus 2020

31 juli 2020 beoordeeld

Nu gelukkig wel een prima biefstuk, goed bereid en smakelijk. Dat vonden 3 van de 4 en de vierde was zeer tevreden over de gebakken tong. Frietjes en sla erbij,totaal tegen zeer acceptabele prijzen en niks mis mee. goed buiten zitten en vriendelijke en alerte bediening. Hier komen we zeker terug.
n tong.

Datum van bezoek: juli 2020
27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zag er echt naar uit om op onze 14 jarige huwelijksdag de biefstuk te gaan eten waar ze om bekend staan. Nou dan kan ik je wel uit je dromen helpen het was zo zout dat we het terug stuurde en na 5 min kregen we hetzelfde stukje weer terug... net zo zout volgens de wel heel aardige serveerster lag het namelijk aan de jus waar de biefstukken drijft. Maar ok mijn vrouw en ik kregen een nieuw stuk biefstuk weer drijvend in de jus en idd het was niet zout meer maar smaakloos. D8 eet het gewoon op en klaar maar werd toen zo misselijk snel naar de wc moest. De serveerster gaf me na terugkomst wat water en was zeer vriendelijk en heeft de situatie nog wat gered. Daarna 115€ afgerekend voor wat mij betreft het slechtste eten wat ik ooit heb gegeten in een zo goed aangeschreven restaurant. NEEM GEEN BIEFSTUK IN JUS

Datum van bezoek: juli 2020
Loetje_Groep, Marketing van Loetje Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Beste Ginow646, heel hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons enorm om te horen dat uw 14-jarig huwelijks diner helaas niet geheel is gelopen zoals u had gehoopt. We vinden het dan ook erg vervelend om te horen dat de biefstuk dusdanig zout was en dat de oplossingen het helaas niet beter hebben kunnen maken. Graag zouden wij hier over met u in contact komen. Zou u ons wellicht een berichtje kunnen sturen via directantwoord@loetje.nl? We horen graag van u. Hartelijke groet, Amber van Team Loetje

23 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant. Fantastisch biefstuk met brood. Snelle bediening, attent. Tafeltje bij het raam, zat prima relax ondanks dat het behoorlijk druk was

Datum van bezoek: februari 2020
26 april 2020 beoordeeld

Helaas door Corona niet in het restaurant gegeten. Wij werden heel gastvrij en hartelijk ontvangen in de drive-in. Nadat de bestelling was geplaatst werden wij getrakteerd op bitterballen. In de auto opgegeten, waren prima. We kregen keurig een bericht via een “pieper” dat onze bestelling klaar was... na 7 minuten al.
Onze bestelling, biefstuk met friet en salade was heel netjes ingepakt en was nog super warm na een autorit van 10 minuten. Heerlijk gegeten, buitengewoon... chapeau!

Ik zag wat negatieve reacties over Loetje in Breda. Als je dit niet lekker vind dan adviseer ik voortaan een andijviestamppot met extra azijn. Lekker thuis in je met blank eiken ingerichte woonkamer... want smaaklozer kom je niet.

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die Loetje Breda bekeken, bekeken ook

In Loetje Breda geweest? Deel je ervaringen!