“Het tegenovergestelde van hoe het eruit ziet”
Beoordeling van De Broodtoren

De Broodtoren
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 286 van 387 Restaurants in Breda
Wijk: City
Wijk: City
3 juli 2022 beoordeeld

Avocados waren afwezig, dat kan gebeuren. Het vers fruit bestond uit 2 aardbeien, de opdiener moest weer de wijsneus uithangen dat “dat het toch geen fruitassprtiment was”. En de rest van de maaltijd was een stuk brood met een schel kaas. Hiervoor hadden ze MINSTENS het volle uur nodig om dit klaar te maken. Het was niet druk, dus daar kon het ook niet aan liggen

Datum van bezoek: juli 2022

28 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Lokatie is erg leuk. In de winkelstraat aan de voet van de prachtige Grote kerk. En de bediening is top. Ik kom er graag!

Datum van bezoek: mei 2022
7 december 2021 beoordeeld

Men is duidelijk (nog) niet op elkaar in gespeeld. Bediening zeer traag, duurt erg lang voor dat bestelling doorkomt.
Broodje met brie was zeer gemiddeld. Geen aanleiding om nog eens terug te gaan.

Datum van bezoek: november 2021
28 augustus 2021 beoordeeld

Ditmaal 2 x lunchplank besteld. 3 grote super belegde, heerlijke boterhammen, een bakje verse salade en een groot glas soep. Echt te veel voor zelfs een grote eter en dat voor minder dan 11 euro. Echt grote kwaliteit. Uiteindelijk 2 'doggy bags' mee naar huis, waardoor we 's avond nogmaals erg hebben genoten van deze heerlijke broodjes.

Datum van bezoek: augustus 2021
29 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

29 november 2020 een high tea opgehaald bij de broodtoren. (Via social deal)
Interessant aangeboden, aantrekkelijk; veel hapjes, per persoon 3 theezakjes en allerlei keuzes in hapjes.
In de werkelijkheid was dit net iets anders geregeld. Kleine schaal; wij hadden voor drie personen besteld, maar was al karig voor twee personen. De macarons waren uitgedroogd, net zoals de sandwiches. We zouden 2 “normale” menu’s krijgen en 1 vegetarische. We hadden een halve sandwich zalm gekregen, en de rest was ei met bacon (dus geen vegetarische sandwich keuze).
Toen wij het net ophaalde keken we even in de doos en besloten we dus eten bij te halen, bij de albert heijn.
Daarnaast miste de crème bij de scones en smaakte een paar hapjes ook een beetje gek (alsof ze over de datum waren).
Voor drie personen hebben we in totaal 3 zakjes thee gekregen, dus maar een kopje per persoon.
Over het algemeen dus een beetje slecht geregeld, dit kan beter.

Bijgevoegd zit een foto wat je krijgt voor 3 personen, dit was alles (voor €21 euro een beetje erg karig)

Datum van bezoek: november 2020

Reizigers die De Broodtoren bekeken, bekeken ook

In De Broodtoren geweest? Deel je ervaringen!