“Heerlijk gegeten! ”

Geclassificeerd als nr. 69 van 372 Restaurants in Breda
Wijk: City
Wijk: City
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Hele mooie zaak met leuke hoekjes, een gevarieerde menukaart en aardige bediening.

Datum van bezoek: september 2020

23 september 2020 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Fijn terras buiten. Eten was meer dan okay. Lekker voorgerecht genomen, iets met mini rendeng kroketjes. Toiletten: neem je iPhone mee voor wat licht, het is er echt pikkedonker. Persoonlijk vind ik dat smerig in deze Coronatijden.

Datum van bezoek: augustus 2020
8 september 2020 beoordeeld

Prima maaltijd, uitstekende bediening, gezellige sfeer, goede muziek (mag wat zachter of doe iets aan de akoestiek).

Datum van bezoek: september 2020
7 augustus 2020 beoordeeld

Prachtig terras en een gevarieerde kaart. Alles " Cornona proef" .
Heerlijke lunch gehad met salades en tonijn.
Professionele bediening. Heerlijk om even bij te komen.

Datum van bezoek: augustus 2020
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier afgelopen week met vriendin op het terras gegeten! We deelden de rendang kroketjes en namen allebei een ceasar salade plus een portie spinazie met paddenstoelen en parmezaan. Het was heerlijk maar konden het niet eens op. Erg vriendelijke bediening. Drankjes relatief prijzig. Maar erg genoten !

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Bobbi's Bar bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Bobbi's Bar geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.