“Maraviloso”
Beoordeling van El Quinto Pino

El Quinto Pino
Geclassificeerd als nr. 36 van 372 Restaurants in Breda
26 september 2020 beoordeeld

Meerdere malen geweest, eten wordt steeds vers gemaakt, bediening is correct, prijs/kwaliteit is uitstekend. Wij zijn vaste klant.

Datum van bezoek: september 2020

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een gezelschap van 6 hebben we a la carte gegeten, ik vond het fijn dat we niet verplicht allemaal een vast menu moesten nemen. Het eten was fantastisch en van top kwaliteit, echt Spaans. Dit wordt mijn vaste tapas restaurant in Breda!

Datum van bezoek: augustus 2020
6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien dat het buiten wel sfeervol is maar binnen ontbrak de sfeer volledig. Saaie inrichting en helaas matige bediening. Eten was wel prima maar de totaalbeleving ontbrak.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst is het ontvangst erg vriendelijk, we werden hartelijk welkom geheten en kregen een leuke tafel in grote tuin. Toen het later op de avond wat kouder werd mochten we nog wisselen naar een andere tafel die onder het afdak zat (warmer dus)

Het personeel is erg leuk, spontaan en vriendelijk. Ze maken een babbeltje en tonen oprechte interesse. Bij vragen over gerechten wordt het gelijk uitgezocht. Ook voor allergieën!

Het eten was echt heerlijk. Zowel de paëlla als tapas gerechten waren goed qua formaat, de smaak sensatie was top.

Zeker een aanrader. Wij reserveren alvast voor de volgende keer :-)

Datum van bezoek: juli 2020
23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en vriendelijke bediening en overheerlijke tapa’s in een Mediterrane sfeer. Als je van tapa’s houdt en je wilt dichtbij toch die typische Spaanse sfeer hebben tegen een betaalbare prijs, dan is dit restaurant een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die El Quinto Pino bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In El Quinto Pino geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.