“Woe 9-07”

Geclassificeerd als nr. 9 van 361 Restaurants in Breda
Wijk: City
Wijk: City
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke drankjes gedaan en super vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar, dit gaat een van mijn nieuwe favoriete hotspots in Breda worden.

Datum van bezoek: juli 2020

30 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het begin een leuk ontvangst gekregen. Wegens corona werden wij in een hoekje gedrukt. Daarnaast kwam er elke keer 1 kleine bartenden met een baardje ons de les wijzen . Nee ga zitten en nee je mag niet onderuit gezakt zitten. Als wij toch in deze hoek werden gedrukt , konden we de tafel op de lijn zetten en niemand zal der last van hebben. Daarnaast werd ik Henkie genoemd door de bartender . Heb hem nog nooit gezien en loopt met een grote bek me aan te spreken. Wij hebben hier hier in 1 uur 120 euro gedronken en er kwam zo gedrag naar voren de bartender met een baardje rond 1.78 m lang. Wij komen hier zeker niet meer terug door de bartender.

28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de 1,5 meter maatschappij hier gegeten. Voldoende ruimte om met elkaar te zitten en de plaatsen van de tafels netjes getaped. 3 gangenmenu voor 28,50 met keuze uit 4 opties bij iedere gang. Porties groot genoeg. Het vlees en de vis erg lekker, mals en de goede structuur.
Vriendelijke bediening, een lekker biertje en heerlijk rustig 2,5 uur gegeten en gepraat.
Al met al een prettig avondje eten, goede bediening, rustig zitten en heerlijk eten in deze prijsklasse.

28 juni 2020 beoordeeld

Gezellig en heerlijk gegeten.
Vriendelijk gastheer.
Prijs kwaliteit verhouding prima.

Keurig en net restaurant.

12 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We houden van lekker eten en een goede sfeer maar hier geven ze veel meer dan dat. Naast een ruime keuze aan eten en drinken op hun reguliere kaart geven ze ook een optie voor een drie gangen menu.
Ook hun wijnen en bieren pasten perfect bij de gerechten.

Ook de bediening en de keuken waren erg vriendelijk en gastvrij. We hebben een interessant gesprek gehad met de gastvrouw over het restaurant en hun "secret" cocktail bar en aangezien die woensdag gesloten is was ze zo vrij om ons een rondleiding te geven. Als cocktail liefhebber was ik erg enthousiast over de gehele sfeer van de zaak en over de "hidden" passage.
Ook hun mixenlogen hebben een unieke kaart samengesteld.

Conclusie: hier zit het zo snor dat het baard zit!

Reizigers die Barbier Breda bekeken, bekeken ook

In Barbier Breda geweest? Deel je ervaringen!