Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com153 US$
Agoda.com153 US$
Hotels.com153 US$
Priceline153 US$
eDreams153 US$
Travelocity153 US$
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.562)
Beoordelingen filteren
1.562 resultaten
Waardering van reizigers
610
600
220
90
42
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
610
600
220
90
42
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 1.562 beoordelingen
4 weken geleden beoordeeld

Wij hebben een 3 daag arrangement geboekt met een maal een diner. Het eten was uitstekend en de kamers waren net gerenoveerd. Bedden waren van goede kwaliteit. Enige minpuntje was dat wij het ontbijt te summier vonden.

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank ilse183
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Mooie kamer met prima (open) badkamer. Let wel op dat er open en gesloten badkamers zijn! Dit kan je beter van te voren aangeven. Fijne wellness met sauna en Turks stoombad.
Jammer dat er geen koffie automaat op de kamer aanwezig is zoals een Nespresso. Wel een luxe lade met kopjes en glazen?

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank rhove507999
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 weken geleden beoordeeld

sta je om 2:30 snacht’s naast je bed omdat het brandalarm afgaat. schijnt regelmatig te gebeuren. heb er heel de nacht niet van kunnen slapen. en dan kom je bij de receptie gaan ze lachen en bieden ze hun excuus aan. ben zeer teleurgesteld, en een hoop geld kwijt voor geen nachtrust.

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank 717lisanne
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 augustus 2021

Dit hotel is van der valk onwaardig. Bedroevend slecht personeel (vooral in het restaurant), koelkast stuk, slapen een drama met verkeer onder je raam, inchecken een drama (1.5 uur later dan verwacht). Hier komen we dus nooit meer.

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank rbrouw168186
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 augustus 2021

We hadden vooraf gereserveerd, bij aankomst was er geen tafel en moeten we 15 min wachten. Uiteindelijk worden we naar tafel begeleid krijgen we geen drinken en geen kaart. Zitten we ruim half uur te wachten. We spreken iemand aan die neemt uiteindelijk onze drinken op liep meteen weg zonder te vragen of we eten willen. 10 min later kregen we eindelijk de kaart en hebben we gezegd dat we heel lang zitten te wachten en dat we meteen willen bestellen. Na de bestelling hebben ons eten gekregen, echter hadden we geen bestek of servetten!? We kijken om ons heen om contact te maken en der kwam toen iemand aanlopen en zag dat we bestek nodig hadden. Dit vond ik juist heel raar, bestek wordt gewoon neergegooid op de houten tafel (dit ben ik niet gewend van de Valk service). Zelfs niet eens de juiste messen gezien we biefstuk aten. Heb ook om ander bestek gevraagd. Het eten was wel erg lekker dus dat was nog een beetje onze fijne moment van de avond. We hebben geen toetje genomen gezien we geen zin meer hadden in het wachten en de manier van service. Vond de service erg slecht. De wijn werd ook gewoon ingeschonken zonder te vragen of dit de juiste is (normaal gesproken in Amsterdam of almere of Amersfoort wordt dit altijd netjes gevraagd). Kort om slecht. De slaapkamer was ook niet na behoren. Lag stof op de tafel. Een kruidvat bon van de vorige gast op de grond. Poef zat krassen in (hiervan heb ik foto’s gemaakt om dit vooraf te laten zien). Ontbrak 1 sier kussen. Toiletpapier was half op bij aankomt en niet gestofzuigd. Ik ga graag naar van der valk maar dit was echt mijn slechtste ervaring ooit! Niet de klassen en kwaliteit die je verwacht bij z’n luxe suite/kamer en hotel!

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank melhuijbers
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken