Beoordeeld op 12 maart 2020

We hadden een fijn weekendje in een superior kamer met bad in de kamer! Erg mooi was het en groot. Ook het zwembad met wellness is echt een pluspunt. Het eten in het restaurant kon beter.
Je kan lopend naar de bushalte lopen (ongeveer 10min) en dan ben je in nog geen 10 min in het centrum van Breda. Super!

Datum van verblijf: maart 2020
Niki F, Assistent Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Geachte meneer, mevrouw,

Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin een overnachting in dit hotel gehad. Ivm mijn verjaardag was er door het personeel een flesje Prosecco en wat ballonnen op het bed gelegd.
Kamer was goed en schoon. Ontbijt; voldoende keus

Datum van verblijf: maart 2020
Niki F, Assistent Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Beoordeeld op 5 maart 2020

Goede centrale locatie en hele mooie luxe kamers. Helaas was de roomservice na 22.00 uur niet meer mogelijk, maar we kregen gewoon een telefoontje toen er eten werd bezorgd door een lokaal restaurant.

Datum van verblijf: februari 2020
Niki F, Assistent Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Beoordeeld op 27 februari 2020

De kamer is luxe en alles zag er netjes verzorgd uit. Het ontbijt was heel uitgebreid en goed verzorgd. Het enige minpuntje was dat de toaster niet werkte en ook niet meer werkend is gekregen. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant de avond daarvoor

Datum van verblijf: februari 2020
Niki F, Assistent Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beoordeeld op 27 februari 2020

Echt een fijn en luxe hotel! We hadden gekozen voor een winterarrangement. Dat bestond uit een zeer uitgebreid ontbijt en voldoende keuze voor de 3-gangenmenu's. Elke dag gezwommen in het grote en superschone zwembad. Onze superiorkamer was groot met een heerlijk bad en aparte douche en toilet. Tenslotte willen we nog het fijne bed noemen.