“informele koffietent”

Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Koffie en thee in Breda
Wijk: City
Wijk: City
7 augustus 2020 beoordeeld

In relaxed sfeer koffie/thee met wat erbij gegeten. In de appeltaart zat wel veel kaneel.
Goede koffie en volop ruimte om fijn te zitten in deze tijd. Er kan ook koffie meegenomen worden.
1 minuut lopen van hotel Nassau.

Datum van bezoek: augustus 2020

3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een van mijn favoriete lunch plekken in Breda. De chai latte en rood fruit smootie bowl zijn zeker een aanrader. Het is een schattig tentje met gezonde eet opties.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 juli 2020 beoordeeld

Perfect voor ontbijt/lunch. Pancakes zijn heerlijk. Toffe drankkaart. Ideaal voor veganisten en vegetariërs. Leuk stadsterrasje achterin.

Datum van bezoek: juli 2020
1 maart 2020 beoordeeld

Super leuke tent. Je zou verwachten een beetje alternatief maar dat vind ik totaal niet. Heel veel keuze en je raakt zo ook meer bekend met de vegan wereld. We hadden golden milk (echt een aanrader) en daarnaast een vegan cheesecake.

Echt het was echt heerlijk. Er zouden meer van dit soort tentjes moeten zijn!

Datum van bezoek: januari 2020
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gegeten, bij een gezellige drukke, sowieso, heerlijke gerechten, ruim keuze, en vriendelijke bediening! Komen zeker terug

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Koffiebar Sowieso bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Koffiebar Sowieso geweest? Deel je ervaringen!