eDreams
147 US$
Gratis annuleren tot 03/10/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
5 weken geleden beoordeeld

Wij hebben geslapen in een superior luxe kamer. Deze was gloednieuw, luxe en van alle gemakken voorzien.
De bedden slapen heerlijk. Het was een kamer op de vierde verdieping met een groot balkon.
Het ontbijt was heerlijk, voor elk wat wils. De omgeving is mooi om te wandelen of fietsen en met de auto zit je zo in Duitsland.

5 weken geleden beoordeeld

Wat een heerlijk hotel is dit.!!
Hotel is net nieuw(gedeelte) en was nog niet helemaal klaar(bestrating en inrichting om het hotel heen en wellness)maar ook zonder dat een super verblijf gehad. Mooie kamers met open badkamer. Wel even wennen maar geeft wel een ruimtelijker idee. Mooie materialen en goed afgewerkt.
Omgeving prima voor dagjes weg(Oberhausen-Roermond-Venlo) of wandelen/fietsen.
Let bij boeken wel op of het oudbouw of nieuwbouw is. De oude kamers worden nog opgeknapt denk ik.
Kortom;Topverblijf in een tophotel. Komen zeker terug!!!

Beoordeeld op 18 augustus 2021

Wij waren met 6 personen en hier werd door het personeel echt rekening mee gehouden, er stond een tafel voor ons klaar bij het ontbijt en bij het diner.
Wij gaan graag naar van der Valk we hopen alleen dat de fietsen stalling vernieuwd en uitgebreid gaat worden , mensen nemen veel de fiets mee er moet bijna gestapeld worden en e zijn maar 6 oplaadpunten. verder een heerlijk verblijf gehad

Datum van verblijf: augustus 2021
Sales and Marketing, Sales van Van der Valk Hotel Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2021

Bedankt voor uw review. Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf. In de zomermaanden is het drukker dan gebruikelijk in de fietsenstalling. Er wordt gekeken naar een oplossing. Er komen in ieder geval nog meer oplaadpunten, deze worden op zeer korte termijn aangelegd. Heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Ik ging bij u overnachten om vervolgens wedstrijd kleding aan te schaffen in weert. De bedoeling is dat ik wedstrijden gaat doen volgendjaar en ik tevens een sponsor zoekt,(misschien v.d.Valk?) :)
Ik heb heerlijk geslapen bij u, en hoop op 2/3 oktober weer gebruik te maken van uw mooi hotel.
Met vriendelijke groet Pedro Guijt
8739 hotel sassenheim

• Reistype: Reisde alleen
Sales and Marketing, Sales van Van der Valk Hotel Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Bedankt voor uw review. Fijn dat u heeft gekozen voor ons hotel! Heel graag tot ziens in oktober.

Beoordeeld op 16 augustus 2021

kamer kleiner dan in Roermond en Duiven. badkamer viel ons tegen kamer kleiner dan in Roermond en Duiven. badkamer kleiner dan in Roermond en Duiven. badkamer viel ons tegen badkamer viel ons tegen kamer kleiner dan in Roermond en Duiven. badkamer viel ons tegen

Datum van verblijf: augustus 2021

Bedankt voor uw review. Op onze website staan al onze verschillende kamers vermeld met foto's en bijbehorende faciliteiten. Gasten kunnen hier een passende keuze maken uit alle (bad)kamers. Graag tot een volgende keer in Van der Valk Hotel Venlo.