Travelocity
Gratis annuleren tot 04/08/21
Orbitz.com
Expedia.com62 US$
Beoordeeld op 29 mei 2021

vrij oude kamer , bedden niet comfortabel . Wel heel vriendelijk personeel . Door covid ontbijt in tasjes afhalen . Dit was goed verzorgt . Gratis parkeren . Voor een paar nachtjes is het redelijk te doen . Er was een bad aanwezig en geen douche . Er was 1 stopcontact en dat is echt te weinig . Zeker bij je bed is dat een gemis .

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
D van Heugten, Overig van Campanile Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2021

Geachte Bert,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 6 mei 2021

Een overnachting gedaan vanwege werkzaamheden. Door Covid geen restaurant open. Ontbijt was er wel als take-a-way. Dit was voldoende goed. De kamer was netjes, maar het matras was ouder (denk ik), de vering was duidelijk aanwezig.
Voor een overnachting prima, maar niet voor een langer verblijf.

Datum van verblijf: mei 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
D van Heugten, Overig van Campanile Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2021

Beste,

Hartelijk dank voor uw review.

Het klopt inderdaad dat er aanpassingen zijn ivm Covid. Helaas is het restaurant nog gesloten maar is de keuken wel open voor take-away ontbijt en diner.

Goed om te horen dat uw verblijf prima was.
Mogelijk tot een volgend verblijf.

Beoordeeld op 12 april 2021

Verwacht geen luxe maar de (kleine) kamers zijn netjes en alles is aanwezig. In coronatijd ontbijt afhalen maar prima verzorgd. Hygiëne voorschriften worden goed nageleefd. Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
D van Heugten, Overig van Campanile Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review en positieve feedback.

In deze bijzondere tijd is het inderdaad aanpassen en ook hier vinden we altijd een oplossing.
We hopen U spoedig weer te ontvangen in ons hotel onder vrijere omstandigheden :)

Beoordeeld op 28 januari 2021

prima kamer, verwacht geen luxe maar voor een nachtje slapen meer dan prima, goede douche voldoende handdoeken , de kamer was perfect schoon , vriendelijke man aan de balie ondanks de corona maatregelen meer dan goed verzorgd

Datum van verblijf: januari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
D van Heugten, Overig van Campanile Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2021

Beste Luc,

Hartelijk dank voor deze review.
Fijn om te horen dat alles naar wens en ook schoon en volgens de corona maatregelen.

Beoordeeld op 31 oktober 2020

Voor 1 nacht redelijk maar het hotel heeft geen enkele charme. En dat geldt voor zowel het hotel als voor de omgeving (industrieterrein ) We hadden buren die ruzie hadden. De muren zijn dun. We hebben hier over geklaagd bij de receptie en toen is het gelukkig opgelost.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
D van Heugten, Overig van Campanile Venlo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2020

Beste Evertjan2020,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Jammer om te horen dat het hotel en de omgeving niet geheel in de smaak zijn gevallen. Daarentegen wel 5 sterren voor de hygiene, iets wat in deze moeilijke periode zeer belangrijk is!

Fijn om te horen dat de klacht die gemaakt direct is opgelost door ons personeel.