“Heerlijk relaxed 5 gangen - redelijk geprijsd”
Beoordeling van de Loft 23

de Loft 23
Geclassificeerd als nr. 2 van 152 Restaurants in Venlo
Beschrijving: De Loft 23 is een uniek restaurant in één van de mooiste straatjes van Venlo. De Klaasstraat staat bekent om haar diversiteit, gezelligheid en kwaliteit. Door onze prachtige locatie op de 2e verdieping van het oudste bankgebouw van Venlo staat u garant voor een unieke beleving. U kunt bij ons terecht voor Lunch, Hi-Tea en Diner kijkt u voor meer informatie op www.deloft23.nl
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk relaxed het 5 gangen verrassingsmenu gegeten op het dakterras. Mooie bijpassende wijnen (halve glazen arrangement want ik moest nog rijden). Smaken per gang mooi op elkaar afgestemd. Leuke bediening. Schappelijke prijsstelling voor zoveel genot.

Datum van bezoek: augustus 2020

26 juli 2020 beoordeeld

Super leuk eetconcept! We hebben heerlijk gegeten van het verassingsmenu en het personeel was alleraardigst! Toen wij grapten over een frikandel speciaal kregen we die als extra gerecht tussendoor mooi opgemaakt op een bordje en wel. Erg om gelachen en dit deed geen afbreuk aan de overige delicatesse die wij voorgeschoteld kregen.
Leuke ervaring, gezellige sfeer, goed eten en top personeel.

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, het was bijna jammer dat je bord leeg was. Elke gang was een feest voor de smaakpapillen. Van ameuze tot dessert een waar genot.
Hier kom ik zeker terug.
Alex van der Meer.

24 juli 2020 beoordeeld

Ongedwongen sfeer, mooi dakterras en fijne ambiance heerlijk verrassingsmenu. Gewoon fantastisch goed!

17 juli 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten. Er is goed rekening gehouden met onze wensen. Verrassende gerechten gegeten die we zelf niet zo snel gekozen zouden hebben. Het was heerlijk!

Reizigers die de Loft 23 bekeken, bekeken ook

In de Loft 23 geweest? Deel je ervaringen!