“Zelfgemaakte taarten”
Beoordeling van Leven

Leven
Geclassificeerd als nr. 23 van 96 Restaurants in Sittard
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke plek om voortreffelikke zelfgemaakte taarten te eten.
Of het nu binnen is of buiten in de tuin, overal is het gezellig en je wordt prima geholpen door enthousiaste medewerkers.

Datum van bezoek: augustus 2020

17 december 2019 beoordeeld

Heel gezellig gezeten. 45 jaar eerder bezochten we deze zaak ook regelmatig, maar dat was om gereedschap te kopen. Heel apart om daar nu zo gezellig te zitten. Lekkere koffie en taart. Vriendelijke bediening, die me een dag later nog kende, toen ik langskwam omdat ik mijn zonnebril kwijt was.

Datum van bezoek: november 2019
8 oktober 2019 beoordeeld

Leven is gelegen in een mooi oud pand in de winkelstraat van Sittard dat goed is opgeknapt en leuk en gemoedelijk is ingericht. Er zijn genoeg tafels maar tijdens de lunch in het weekeind moet je geluk hebben om een tafel te bemachtigen. De bediening is zeer vriendelijk en werkt met een goed tempo. De koffie heeft een top 100 notering behaald in 2018. De lunch is prima, niks hoogstaands of ver boven verwachting maar gewoon lekker.
Prima locatie om lekker hapje te eten.

Datum van bezoek: oktober 2019
1 juni 2019 beoordeeld

Wat een leuke originele zaak , vriendelijke vlotte bediening , goede locatie en zeker een bezoek waard!

Datum van bezoek: juni 2019
7 maart 2019 beoordeeld

Afgelopen zaterdag lekker geluncht in Leven. Leuke authentieke sfeer en vriendelijke bediening. Ruime keuze uit lunchkaart. Ze serveren heerlijke salades en vers boerenbrood. Leuke wijn- en bierkeuze. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Leven bekeken, bekeken ook

In Leven geweest? Deel je ervaringen!