“Een echte aanrader”

Delphi
Geclassificeerd als nr. 2 van 91 Restaurants in Sittard
Keukens: Grieks
20 november 2023 beoordeeld

Een heerlijke griekse keuken met een uitgebreide kaart. Mooie verse producten. Vooral de visjes smelten op je tong. Vriendelijke bediening in een gezellige/warme zaak. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: november 2023

17 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar raadde aan om voor wild te gaan. Ik heb zo ontzettend heerlijk gegeten. Echt subliem! Bediening is top. Gewoon echt een heel goed restaurant. Waar de klant echt koning is.

Datum van bezoek: november 2023
29 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel een mooie zaak, je wordt ook netjes ontvangen. Mijn vrouw had de zalm besteld en die was nog rauw en koud van binnen. We hebben het teruggegeven en we kregen het opgewarmd terug en dat is "not done". Voor ons een reden om daar niet meer heen te gaan.

Datum van bezoek: oktober 2023
22 oktober 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten met een super fijne en vriendelijke bediening. Voor hoofd en nagerecht gehad en allemaal super lekker ! Zeker voor herhaling vatbaar en voor ons de beste griek.

Datum van bezoek: oktober 2023
19 oktober 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Delphi! De eigenaar en zijn personeel hebben ons zeer gastvrij ontvangen en goed bediend. Zeker een aanrader om hier te eten. Het personeel heeft goede kennis van zaken en weten jou een gezellige en sfeervolle avond te verzorgen.

Datum van bezoek: april 2023
    • Sfeer

Reizigers die Delphi bekeken, bekeken ook

In Delphi geweest? Deel je ervaringen!