“Niet goedkoop, wel heel erg goed”
Beoordeling van Delphi

Delphi
Geclassificeerd als nr. 2 van 92 Restaurants in Sittard
Keukens: Grieks
14 maart 2020 beoordeeld

Ondanks Corona, een week van te voren reserveren en dan horen dat er nog maar 1 tafeltje vrij is...
Dat tafeltje namen wij dus, en het was weer fantastisch. Het is een absolute kunst, zoals ze je hier een gerecht met 4 of 5 soorten vlees of vis voorschotelen, zonder dat een van die vleesjes overgaar of te weinig gegaard is.
Heerlijk gekruid ook, niet overdreven zout of knoflookig. Gewoon precies goed.
We hadden bij reserveren aangegeven dat we een plekje voor een kinderwagen nodig hadden, en dat was ook keurig geregeld.

Verder schone tafels, zeer vriendelijke en alerte bediening, schone toiletten (heren-wc misschien iets krapjes, maar t voldoet), fijne ambiance.

Was voor mij de eerste keer in misschien wel 10 jaar, maar ik ben zeker van plan vaker te gaan.

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten. De eigenaar staat je altijd gezellig even te woord. De porties zijn zeer groot (voor ons ruim te groot), de prijzen zullen iets hoger liggen dan andere Griekse restaurants. Echter heb ik hier het gevoel dat het ook net iets beter is. Het is wel jammer dat je niet los een stukje moussaka kunt bestellen, dat mag nog een tip zijn!

Datum van bezoek: maart 2020
6 maart 2020 beoordeeld

We komen hier regelmatig eten , de baas en het personeel is super vriendelijk .Het is eten is top de klant is koning kun je hier wel zeggen .De sfeer is geweldig zeker komen we terug.

Datum van bezoek: december 2019
1 februari 2020 beoordeeld

Top restaurant!! Veredeld Grieks restaurant met een grote gevarieerde wild kaart die gewoonweg top is!

Datum van bezoek: februari 2020
21 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een pareltje is dit restaurant. Dit restaurant werd ons aangeraden door een Griekse kennis.
Nu inmiddels een aantal keer bezocht zowel in grote groep als met partner, de consistentie van gastvrijheid en kwaliteit van het geserveerde eten blijft onveranderd!

Locatie:

Het is een klassiek ingericht Grieks restaurant, niets speciaals, doch wel gezellig.

Gastvrijheid,

Dit is een ouderwets familiebedrijf, dat merk je bij aankomst meteen. Al het personeel is toegespitst op de gasten en dit doen zij heel goed. Er wordt altijd het lijntje gehouden en men vreest naar t welbevinden. Daarnaast komt de baas persoonlijke bij elke tafel langs voor een praatje maar ook vooral om te checken of alles naar wens is. Dit allemaal heel empathisch en met humor.

Voedsel:

Onwijs goed en grote porties. Ongeacht wat er wordt besteld, alles wordt de vrouwe des huizes en niks vertrekt zonder haar zegening. Dat is te merken aan alles. Van de tzatziki, calamaris, lam, alles is mals en exact zoals het hoort. De consistentie van kwaliteit blijft evenredig over de gehele linie en Dat is best wel knap.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Delphi bekeken, bekeken ook

In Delphi geweest? Deel je ervaringen!