Moniek B

Prima verblijf met een paar minpuntjes

Beoordeling van Oranje Hotel Sittard
4,0 van 5 bollen28 jul 2020 beoordeeld
- Pluspunten: schoon, gratis parkeerplaats, lekker ontbijt, aardig personeel
- Nadelen: slecht matras, lauw water, schuifpanelen als deuren, geen airco

Uitgebreide versie:

Laat ik met het grootste nadeel beginnen: het matras lag verschrikkelijk en daardoor werd ik elke ochtend wakker met rugpijn. Na 2 nachten heb ik het matras omgedraaid maar dat hielp niet.

Het was wel goed schoon en ik kreeg elke dag schone handdoeken. Helaas is het water dat uit de kraan komt eerder lauw dan koud dus ik heb steeds s avonds flesjes water moeten vullen en deze in de minibar zetten voor de volgende dag.

Daarnaast zit er geen raam in de badkamer en hebben de douche en wc geen deur maar een soort schuifpaneel dat niet echt soepel dicht gaat.

Wat wel heel fijn was, is de gratis parkeerplaats (alhoewel deze wel erg krap is als je een beetje een grote auto hebt). Het hek van de parkeerplaats kun je openen met het pasje van je kamerdeur (je moet dus eerst inchecken).

Het ontbijt was lekker. Verschillende soorten broodjes, beleg, yoghurtjes, muesli, gekookte eieren, fruit, koffie/thee/sapjes. Genoeg variatie om niet zat van te worden na een week.

Iedereen was erg vriendelijk. De vrouw die het ontbijt klaarmaakt komt elke ochtend koffie/thee voor je inschenken, terwijl de kannen gewoon naast de broodjes staat en je dat dus ook prima zelf kan doen.

De week dat ik er was was het gemiddeld 23 graden en het hotel was al best benauwd in het hotel. Dus met 30 graden zeker geen aanrader, omdat er geen airco is (wel een ventilator).

Het was prima voor een weekje maar ik kom hier denk ik niet terug
Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior
0.2 km van Oranje Hotel Sittard
  • Expedia.com
0.5 km van Oranje Hotel Sittard
The charming village of Uphoven
  • eDreams
0.0 km van Oranje Hotel Sittard
Gratis parkeren
Voorkant van ons prachtige hotel midden op de markt in Sittard
  • eDreams
0.5 km van Oranje Hotel Sittard
1.6 km van Oranje Hotel Sittard
Zwembad
In het mooiste gedeelte van Sittard, vind je ons monumentaal, sportief, viersterren hotel.
  • Vio.com
5.6 km van Oranje Hotel Sittard
Gratis parkeren
Meer hotels in Sittard bekijken
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Goed hotel, vriendelijke en goede service, prima ontbijt, goede prijs, Prima boxspring bedden. Prima ligging in de nabijheid van het centrum. Geen airco, wel losse ventilator aanwezig
Echter geen lift aanwezig.Parkeren in de directe nabijheid van het hotel.

Kamertip: Hotel ligt langs drukke provinciale weg
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 november 2018 via mobiele applicatie

Zaterdagnacht hier overnacht. Het is een ok hotel kwaliteit prijs en kwaliteit. Alles doet het, maar geen " hip" hotel. Ontbijt was ok. De bediening was ook wat gedateerd. Geheel in evenwicht met t hotel.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bedden waren super. Fijn dat er koffie en thee gelegenheid was op de kamer. Dames van het ontbijt waren vriendelijk. Dit was het enige wat ook positief was. Heel gehorig! Je hoorde elke voetstap wat boven je verbleef, warme kamers, ramen konden niet op kantelstand om muggen te voorkomen. Maar wat de klap op de vuurpijl was, was het volgende: we waren van het ontbijt vertrokken, en iets na half 11 kwamen we terug om nog een stukje fruit te pakken. Er werd ons verzocht om het banaantje terug te leggen omdat het ontbijt was afgelopen en geen ontbijt mee mocht nemen. Kwam meneer vervolgens met het bordje wat op tafel stond of we niet konden lezen dat het ontbijt al lang voorbij was en nu het fruit wouden terug leggen! Waar is de gastvrijheid? Het was ver te zoeken! Schandalig!

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 augustus 2018

In dit hotel is het goed vertoeven.
Geweldige bediening.
Kamers zij niet al te groot.
Ontbijt redelijk goed.
Het hotel is goed gelegen te opzichte van het centrum van de stad Sittard en ten opzichte van het station.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Ligging van het hotel is perfect. Je bent ca 100 meter verwijderd van de winkelstraat en 600 meter van de markt met als zijn eettentjes en café’s. Kamers zijn gedateerd. Bedden prima. Alles keurig schoon. Eigenaar is erg behulpzaam. Ontbijt is niet uitgebreid, maar prima. Ik zat hier met de warmste dagen in juli 😃. Airco op de kamer was wel fijn geweest. Overal prima maar iet wat gedateerd.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken