heuvinghbusch
Amstelveen, Nederland

Heerlijk hotel om Sittard te bezoeken.

Beoordeling van Hotel de Prins
4,0 van 5 bollen29 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Gastvrije ontvangst en prima ontbijt.
Kamer met goed bed en alles aanwezig. Geen fit maar wel een prachtig trappenhuis met glas in lood ramen.
Parkeren kan voor de deur, hotel heeft een lounge met gezellige zithoek met mooie bar.
En een buiten terras.
De locatie is top, nabij het centrum van Sittard.
Datum van verblijf: september 2022
Kamertip: Ontbijt is goed, rustige ontbijt zaal met heerlijke stoelen en alles aanwezig.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior
  • Tripadvisor
0.2 km van Hotel de Prins
  • StayForLong
0.5 km van Hotel de Prins
Restaurant
Voorkant van ons prachtige hotel midden op de markt in Sittard
0.6 km van Hotel de Prins
  • StayForLong
1.6 km van Hotel de Prins
Zwembad
In het mooiste gedeelte van Sittard, vind je ons monumentaal, sportief, viersterren hotel.
2.6 km van Hotel de Prins
Dining area
4.3 km van Hotel de Prins
Meer hotels in Sittard bekijken
Beoordeeld op 15 december 2019

We verbleven hier 1 nacht door het bezoek aan Maastricht.
Isolatie kan beter, goede bedden en goed ontbijt.
Vriendelijke service. Kuisvrouwen stonden ons al op te wachten tot we vertrokken. Dit was minder aangenaam.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke kamer met een verrassing: een bad! Heel fijn van genoten. Het bed lag heerlijk en ondanks dat mijn kamer aan de weg lag, heb ik prima geslapen. Je zit zo op het station en bent zo in het centrum. Zeker aan te raden!

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 juni 2019

Een beetje gedateerd hotel, nette badkamer, alles kraak bij het rondlopen van bovenbuur. Ventilatie en badafvoer kunnen beter. Ontbijt eenvoudig en lekker. Vriendelijke bediening en correcte ontvangst.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Prima overnachting, goede bedden en parkeren op eigen terrein. Ligging aan de rand van het centrum is perfect. Vriendelijke medewerkers en goed ontbijt, met gekookt ei.
Leuke authentieke details in het trappenhuis.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 21 december 2018

Hebben hier een weekend geslapen, accomodatie was ok! kamers wel gedateerd, verder prima ontbijt en qua prijs qualiteit wel in orde. Inchecken kan pas vanaf 16:00u dat is wel een dingetje. Daarnaast is parkeren bij het hotel zelf erg beperkt maar tegen betaling kun je in de omgeving wel parkeren.

Datum van verblijf: december 2018