Esther999
Veghel, Nederland

Prima verblijf

3,0 van 5 bollen7 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel, niet bijzonder. Ligging is buiten het centrum, geen leuke bruisende omgeving.
Sauna gedeelte is klein maar goed. Prima voor een dagje.
Personeel in het hotel en bij de wellness zijn erg vriendelijk.
Ontbijt is goed, ontbijtzaal wat gedateerd.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior
  • Tripadvisor
1.7 km van Fletcher Wellness-Hotel Sittard
  • ZenHotels.com
2.1 km van Fletcher Wellness-Hotel Sittard
Restaurant
Voorkant van ons prachtige hotel midden op de markt in Sittard
2.1 km van Fletcher Wellness-Hotel Sittard
The charming village of Uphoven
1.6 km van Fletcher Wellness-Hotel Sittard
Gratis parkeren
In het mooiste gedeelte van Sittard, vind je ons monumentaal, sportief, viersterren hotel.
3.3 km van Fletcher Wellness-Hotel Sittard
  • Tripadvisor
4.2 km van Fletcher Wellness-Hotel Sittard
Meer hotels in Sittard bekijken
Beoordeeld op 1 januari 2024

Wij hadden het Oudjaar arrangement geboekt met 2 koppels. Het leek een mooie aanbieding maar helaas... Van een overheerlijk Oudejaarsdiner is geen sprake. Het eten was goedkoop en de porties zo klein dat je nadien met honger van tafel ging. Wanneer je brood vroeg (omdat je erge honger had) dan hadden ze nog het lef van dit aan te rekenen!! De oliebollen die werden beloofd waren er niet en het glaasje bubbels was ten eerste niet lekker en ten tweede werd ook aangerekend! Bovendien werd er een smartphone lader uit onze kamer gestolen. Ik zou dit hotel aan niemand aanraden. Voor ons nooit meer!

Kamertip: Kies een ander hotel!
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 24 december 2023

Kamer verschrikkelijk, keek uit op een metalen muur van een luchtingsplaats van een gevangenis. Bed ook te smal voor 2 personen. Jammer want het eten en het personeel was prima. Ik moest een luxe kamer boeken die ik vorig jaar ook niet had geboekt en toch gekregen. Niets luxe aan. Was ook vol trouwens.

Kamertip: Vraag een luxe kamer is beter dan nog kleiner en naar een metalen muur staren.
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 3 november 2023 via mobiele applicatie

Dagje wellness bij Blue wellness in Sittard.

Schone sauna alleen niet zo groot en redelijk strak in stijl.
Als het druk is en kouder zitten de warme delen snel vol zoals de saunas en warme baden.
Voor een paar uur leuk maar vrij snel uitgekeken.
Eten en drinken is niet super maar best wel stevige prijzen.
We hadden de chai tea latte en brood met kaas.
Twee sneeen brood met kaas bijna 10 euro, helaas mag je daar geen fotos maken.
Chai tea latte het glas maar half gevuld en mierzoet.
Jammer.

Kamertip: Paar uur kun je er goed vertoeven
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 29 oktober 2023

Samen met mijn moeder vandaag voor een high tea het restaurant bezocht.
Helaas wat mij betreft de slechtste high tea beleving tot nu toe.
Het restaurant was smerig, vooral de vloer. De bediening liep chagrijnig rond, iemand kwam zelfs met z'n jas binnen stormen en begon lampen aan te zetten terwijl hij zijn jas nog aan had. Deze meneer heeft alleen maar stessend rond gelopen.
De high tea zelf was ook niet bepaald bijzonder. Heet water uit thermosflessen en de hoeveelheid hapjes waren absoluut niet waar voor je geld. Geen scone, sandwich of bonbon gezien, terwijl dit wel op de site vermeld staat.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 24 september 2023 via mobiele applicatie

Nog nooit zo'n slechte high-tea mee gemaakt. Oud brood met wat verlepte sla, smaakloze wraps en lauwe tomatensoep uit blik. Scone ligt tussen de kleffe wraps. Als zoetigheid een paar droge muffins en wat kleine zoete 'gebakjes'. Daarbij een thermosfles warm water en een paar zakjes lipton thee. Wat een aanfluiting.

Kamertip: Kan niet oordelen over de kamers maar boek geen high-tea
Datum van verblijf: september 2023