Priceline
Vio.com
Beoordeeld op 29 oktober 2023

Samen met mijn moeder vandaag voor een high tea het restaurant bezocht.
Helaas wat mij betreft de slechtste high tea beleving tot nu toe.
Het restaurant was smerig, vooral de vloer. De bediening liep chagrijnig rond, iemand kwam zelfs met z'n jas binnen stormen en begon lampen aan te zetten terwijl hij zijn jas nog aan had. Deze meneer heeft alleen maar stessend rond gelopen.
De high tea zelf was ook niet bepaald bijzonder. Heet water uit thermosflessen en de hoeveelheid hapjes waren absoluut niet waar voor je geld. Geen scone, sandwich of bonbon gezien, terwijl dit wel op de site vermeld staat.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 24 september 2023 via mobiele applicatie

Nog nooit zo'n slechte high-tea mee gemaakt. Oud brood met wat verlepte sla, smaakloze wraps en lauwe tomatensoep uit blik. Scone ligt tussen de kleffe wraps. Als zoetigheid een paar droge muffins en wat kleine zoete 'gebakjes'. Daarbij een thermosfles warm water en een paar zakjes lipton thee. Wat een aanfluiting.

Kamertip: Kan niet oordelen over de kamers maar boek geen high-tea
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 3 september 2023 via mobiele applicatie

Net standaard hotel. Onze kamer was achter in op de 5e verdieping, gebouwd om de tribune van het Fortuna stadion. Ben best benieuwd naar het geluidsniveau tijdens een wedstrijd. Kamer was niets mis mee voor een nachtje. Alleen het opmaken van de bedden is een ramp. Niets past en is er maar een beetje opgelegd, met als gevolg een ravage de volgende morgen met deze slapende draaikont. Douche verzorgd ook aardig natte toilet ruimte. Verder goed schoon en goed ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 29 augustus 2023 via mobiele applicatie

We waren zeker niet enthousiast over de kamer. Leek meer op een sport accommodatie. Weinig luxe, bed veel te zacht. Hadden een familie kamer en de tv zat aan de zijkant van ons bed op een vreemde plaats. Het ontbijt was oké.
Gaan niet zeker niet naar terug.

Kamertip: Om te parkeren moesten we 5 euro betalen ( niet duur natuurlijk) maar het parkeerterrein was voor iedereen toegankelijk.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 26 augustus 2023 via mobiele applicatie

Zeer slecht onthaal, kwade mensen.
Kamers vuil, teennagels van 1 cm naast bed.
we vragen om de kamer proper te maken en de mensen geven de stofzuiger mee zodat we t zelf kunnen opkuisen.
Niet genoeg eten in buffet en mensen zeggen dat we teveel eten.

Datum van verblijf: augustus 2023