Beoordeeld op 23 mei 2016 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel, met inpandig de wellness. Je kunt in je badjas van je slaapkamer naar de wellness toe. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het restaurant is goed en lekker eten. Ruime slaapkamer met douche. Mogelijkheid om te sporten is er ook. Dus echt een aanrader om even lekker bij te tanken

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 16 mei 2016

We hebben genoten van een superverblijf, vooral de combinatie met het welnessarrangement was super. Heel mooie welness en elk een behandeling ondergaan. (gezichtsbehandeling en ontspannende massage). Dame (Simone?) aan het werk heeft dat super gedaan! Een aanrader!
En komen waarschijnlijk nog wel een terug...

Enige minpunt: Er werd schoongemaakt in de bar met stofzuiger tijdens ons ontbijtmoment. veel lawaai. En de tafels werden niet afgeruimd na gebruik...
Deze commentaar hadden we vooraf al gelezen en werd dus bevestigd...

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Fitland Sittard F, Manager van Fletcher Wellness-Hotel Sittard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn dat u heeft genoten van onze faciliteiten en van uw behandeling. De hoofdzaak is dan ook dat u ontspannen kunt genieten van uw verblijf! Uw ervaringen zullen we delen met ons team. We timmeren hard aan de weg om onze kwaliteit hoog te houden. Mocht u in de gelegenheid zijn ons te informeren over wanneer u bent verbleven dan kunnen we hier gerichter aan werken. Hartelijk dank nogmaals!

Hampshire hotel Fitland Sittard

Beoordeeld op 15 mei 2016 via mobiele applicatie

Wij komen net terug van ons weekendje weg, die wij hebben geboekt via Travelbird. Alles wat we hebben geboekt, was ook inorde.

De kamermeisjes werken heel hard en doen hun werk ontzettend goed, ons kamer is altijd ontzettend proper, daarvoor alvast een duimpje voor de hard werkende kamermeisjes! 5/5

Welness, op de website wisten we niet dat badkleding niet was toegestaan. Toen we vroegen of badkleding was toegestaan, reageer het personeel geshockeerd en zegt zij kortaf neen. Het kan op een heel andere manier worden toegelicht dan op een kort af onbeleefde toon. Welness is heel uitgebreid en ook proper. Wat we jammer vinden is dat men het niet indeelt in twee zones, 1ste met badkleding toegestaand 2de zonder.

Wij kregen met travelbird een gratis 3 gangen menu, op 5de verdiep in de welness. (Aparte ruimte uiteraard) maar ik vond het persoonlijk dégoutant om een diner te eten met een badjas. Kleding niet toegestaan.

Toen we binnen kwamen, kregen wij geen ontvangst. Wij gingen dan uiteindelijk maar ons neerzetten aan een tafel dat vrij was. Witte tafels, heel mooi. Dus uiteraard ook duidelijk genoeg voor de ogen wanneer het vuil is. Hele veeg van een rode saus op de tafel. Wij hebben 10 minuten gewacht, af en toe kregen we oogcontact met het personeel maar niemand die naar ons toestapte en de moeite deed. 5 minuten later komt een vriendelijke bediende, zij legde het uit hoe het werkt, 3 gangen menu zelf kiezen aantal gerecht worden er een extra'tje aangerekend.

Jammer heeft ze vóór het indekken onze tafel niet proper gemaakt. Het was echt een vuile vuile tafel. Ik zag ook een andere tafel dat ze afruimden maar niet proper maakten. Dit kan dus echt niet, elke gast moet bediend worden aan een proper tafel!

Onze dranken en hoofdgerechten kwamen er snel aan, mijn vriendin had een tortilla carpaccio genomen, heel lekker en fris maar flauw van smaak een klein snufje zout zou perfect geweest zijn. Ik had een sopa di limona genomen, een mexicaanse soepje. Mijn soep was lauw, niet warm heeft zeker geen temperatuur van 65 graden bereikt, warme voeding moet je minstens op 65 graden serveren! Omdat ik nooit een mexicaanse soep heb gegeten kan ik niet zeggen of het slecht was of niet. Misschien was het zo bedoeld, de smaken.
Maar ik vond het gewoon teveel peper, kruiden en teveel zout. Ik heb twee happen genomen maar heb verder niet meer van gegeten.

Hoofdgerecht hadden we allebei een burger besteld, omdat de prijs zo goedkoop is snap ik dat we niet echte rundsburgers gaan krijgen. Maar de burger was echt echt niet lekker, kwaliteit van vlees smaakt flauw heeft een textuur van een spons en was een enorm stuk vlees. De burger kon je niet vasthouden en zo eten, want ons stuk vlees gleed eruit door de onstabiliteit met de guacamole en tortilla chips. Teveel teveel teveel van alles. Maar de frieten waren ontzettend lekker! Tijdens ons hoofdgerecht wouden wij 2 ice tea bestellen, ze zagen ons maar niet. Na 5 minuten enkel contact te kunnen krijgen zeg het personeel een momentje ik kom direct. Geen probleem, 5 minuten later nog steeds nergens te speuren. Terug maar roepen personeel zagen ons weer gedurende 5 minuten weer niet. Iemand kwam het voorste tafel afruimen, oke dan maar luidop zeggen dat we willen bestellen. Eindelijk genoteerd!

15 minuten later, ons dranken waren nog steeds niet gearriveerd. Nog een ander personeel kwam aan ons tafel om af te ruimen, wij vroegen naar ons dranken. Waarop zij vroeg welke en hoeveel. Richting de bar zie ik haar het tegen de barman zeggen dat hij ons tafel direct moet klaarmaken. Hij maakte het direct, in plaats van het direct te komen brengen aangezien we al zo lang wachten. Begint de barman rustig zijn glazen af te drogen. Een ander personeel nam onze dranken en ging andere gasten ontvangen, nogmaals even wachten. Eindelijk kregen we onze dranken!! Na een half uur!!!

Dessert, heerlijk. Maar jammer van onze chocolademoelleux, geen lopende chocolade, te lang in de oven, volledig afgekoeld... Witte en melkchocolade chocomousse was ontzettend lekker!

Heel jammer van het dinner, echt echt echt heel jammer. Ik werk zelf als kok, en ook al gewerkt als bediende en barvrouw. Maar er moet dringend iets gedaan worden aan het management, het is niet makkelijk om te organiseren, maar in the hospitality industry is oog voor elk detail en voor de gasten belangrijk. En ik ben geen moeilijke eter en in service, maar dit was echt maar dan ook echt een tegenvaller.

Hotel, kamers, welness - UITSTEKEND. 4/5
Diner - SLECHT 1/5

Beste Kai,

Hartelijk dank voor je uitgebreide reactie. Het is fijn om te zien dat iemand met een Hart voor Hospitality zijn ervaringen met ons deelt. We werken er hard aan onze kwaliteit op een hoog en stabiel niveau te krijgen zodat we de verwachtingen van onze gasten kunnen overtreffen.

Wij adverteren duidelijk op iedere website dat in ons Wellness resort badkleding enkel op dinsdag toegestaan is. Mochten hierover vragen zijn dan verzoek ik u met de betreffende reisagent contact op te nemen. Wij willen hier natuurlijk helder over communiceren om de gasten daarop voor te bereiden. Er zijn verdere mogelijkheden wanneer u liever in ons reguliere restaurant gedineerd zou willen hebben. Een volgende keer zullen we u daar graag over infomeren.

Graag tot ziens!

Beoordeeld op 14 mei 2016 via mobiele applicatie

Een heel mooi complex, vriendelijk personeel, een schitterend wellness complex en rustig gelegen. Twee minpuntjes: veel te zacht bed en geen minibar op de kamer. Het eten is van topniveau en het ontbijt is heel uitgebreid, kortom een aanrader om eens enkele dagen te relaxen.

Beoordeeld op 11 mei 2016 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst zijn we meteen vriendelijk ontvangen. De hotelkamer was ruim, schoon en voorzien van alle gemakken. Een kinderbedje op de
Kamer was gratis. We hebben een prima verblijf gehad. Het restaurant is ook echt een aanrader!