Johanna

Jaarlijks

Beoordeling van De Limbourg Sittard
4,0 van 5 bollen27 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het voelt nog altijd als thuiskomen. Waarom dan geen 5 sterren? In 'onze' kamer al jaren een kapotte wasbak en een roestig restant van iets wat ooit in de badkamer aan de wand vast zat. Vervangen en weghalen maakt de kamer weer top in orde. Verder zijn jolanda en jp zeer gastvrij en komen zeker komend jaar weer!
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior
    Gratis parkeren
    • ZenHotels.com
    2.1 km van De Limbourg Sittard
    Zwembad
    In het mooiste gedeelte van Sittard, vind je ons monumentaal, sportief, viersterren hotel.
    • Vio.com
    2.3 km van De Limbourg Sittard
    1.4 km van De Limbourg Sittard
    1.4 km van De Limbourg Sittard
    Voorkant van ons prachtige hotel midden op de markt in Sittard
    • eDreams
    • Vio.com
    0.0 km van De Limbourg Sittard
    Volledig restitueerbaar
    2.9 km van De Limbourg Sittard
    Meer hotels in Sittard bekijken
    Beoordeeld op 26 augustus 2023 via mobiele applicatie

wederom een goed verblijf gehad in dit hotel. personeel en eigenaren proberen altijd met je mee te denken en te helpen en dat waarderen wij enorm. kamer was weer goed aan de zijkant van het hotel. ook het ontbijt is gewoon prima en staat in allemaal in verhouding tot de prijs.

Datum van verblijf: augustus 2023
    Beoordeeld op 10 april 2023

EUR 6,50 voor een extra sterke cappuccino. De onsympathieke eigenaar vond het nodig om een extra shot als een aparte espresso te berekenen: “Zo werkt het niet meneer”. Zelfs Monaco is goedkoper….Zeer klant onvriendelijk

Datum van verblijf: april 2023
    • Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 17 december 2022

Fijn, en net hotel met zeer mooie centrale ligging. Zeer nette kamer, en erg fijn bed. Ontbijt heel lekker en volop keuze. Erg lekkere koffie en ontbijt werd goed aangevuld. Ook heel fijn dat de hond welkom is. Kamers zijn wat gehorig maar dat is logisch in een historisch pand. Ook erg leuk aangekleed in kerstsfeer.

Datum van verblijf: december 2022
    Beoordeeld op 9 oktober 2022 via mobiele applicatie

1 nacht hier verbleven. Met paar stellen.. Kamer is prima, gewoon. Niet groot. Douchen in bad. Bed zacht met matras welke begint te verslijten.Ontbijt prima, met diverse brood soorten, yoghert . geen scrambled eggs….goede koffie .
    Personeel aardig.

Datum van verblijf: oktober 2022
    Beoordeeld op 29 september 2022 via mobiele applicatie

Jaarlijkse trip naar Sittard was weer een feestje. De hartelijje ontvangst in 'ons' hotel heeft daar weer aan bijgedragen. Heerlijk ontbijt en een fijn bed. Wat wil een mens nog meer.
    Volgend jaar zeker weer en hopenlijk nog vele jaren daarna.

Datum van verblijf: september 2022