eDreams
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor ma 26 feb.
Inclusief ontbijt
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 29 september 2022 via mobiele applicatie

Jaarlijkse trip naar Sittard was weer een feestje. De hartelijje ontvangst in 'ons' hotel heeft daar weer aan bijgedragen. Heerlijk ontbijt en een fijn bed. Wat wil een mens nog meer.
Volgend jaar zeker weer en hopenlijk nog vele jaren daarna.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 4 september 2022 via mobiele applicatie

Met de motorgroep dit weekend Sittard als centrale plek. Het hotel is gedateerd maar nog steeds sfeervol. Nette kamers. Geen lift dus trappenlopen. Het terras is geweldig en de bediening vriendelijk. We hebben hier heerlijk gegeten en ons drankje genomen. Het uitzicht op het levendige marktplein maakt de entourage compleet.

Kamertip: Ruime parkeergarage dicht in de buurt.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 30 juli 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel met echt fantastische bedden. Wij hadden een heel mooi uitzicht op De Markt (plein).

De badkamer ziet er mooi uit. Jammer dat niet alle verlichting het doet en een douche met meer kracht zou ik fijn vinden.

Door personeelstekort moest je wat langer wachten op bepaalde dingen.

Prima ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Gezellig knus hotel op een mooie locatie aan de markt in het centrum van Sittard. Hotel heeft een leuk terras.

Ontbijt is prima. Vriendelijk personeel.

Badkamer is erg klein. Ik ben hier 2x geweest een de laatste keer had ik een kamer met uitzicht op de Markt. Gezellig! Tot dinsdagochtend om 06.15 uur de vrachtwagens komen om het glas te legen! Advies is dus om geen kamer aan de voorkant te vragen. Tenzij je vroeg wakker wilt zijn.

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 oktober 2021 via mobiele applicatie

Gelukkig was het weer mogelijk om onze jaarlijkse trip te hervatten. De allerhartelijkste ontvangst van Jolanda voelde als thuiskomen. De kamer had een update gekregen met een airco en een nieuwe buitenset.
Het enige wat nog ontbreekt zijn de koffie- en theefaciliteiten. Heerlijke lunch en top ontbijt. Tot volgend jaar!

Datum van verblijf: oktober 2021