“Klantvriendelijk en smakelijk”

Luna Eten & Drinken Sittard
Geclassificeerd als nr. 15 van 94 Restaurants in Sittard
Keukens: Europees
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was druk op het terras. De bediende liep alleen. Vriendelijk en hield alles op prettige manier in de gaten. Ondanks drukte hoefden wij zijn aandacht niet te vragen. Een compliment waard. Het eten waaronder een salade en een omelet smaakten zeer goed. Mooi opgemaakt, goed van smaak. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader! Jammer van de vliegen op het terras, maar daar kan de bediening niets aan doen.

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden heel vriendelijk ontvangen door het personeel, en ze kwamen precies vaak genoeg langs om te vragen of alles oké was. Ook toen het eten iets langer duurde omdat het druk was ik de keuken, kwamen ze dat netjes even melden. Geen stijf gedoe met “u” of per se een schoteltje onder je kopje koffie, nee alles is lekker modern en vlot. Hippe kaart met voor ieder wat wils. De loaded fries en de club sandwich zijn aanraders!

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, maar een glas water uit de kraan dat kon niet. Ik moest een flesje kopen. We hebben hier in Nederland heerlijk water dat hoeft echt niet uit een flesje te komen.

10 augustus 2020 beoordeeld

Hier gisterenavond weer sinds lange tijd een hapje gegeten op het terras! Carpacio van botervis vooraf en fish en chips als hoofdgerecht.Mooie smakelijke gerechten en een fijne bediening..

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en heel vriendelijke bediening. Ook kon er genoeg afstand worden gehouden, was erg fijn!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Luna Eten & Drinken Sittard bekeken, bekeken ook

In Luna Eten & Drinken Sittard geweest? Deel je ervaringen!