“Heerlijk gegeten! ”

Grieks Restaurant Dafne
Geclassificeerd als nr. 7 van 91 Restaurants in Sittard
Keukens: Grieks
2 november 2023 beoordeeld

Heerlijk gerechten en de bediening is altijd erg vriendelijk. De sfeer is goed. Het is erg ontspannen!

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer

3 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 1e keer vanavond hier komen eten. Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker vaker terug.

Datum van bezoek: oktober 2023
26 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

had graag 6 sterren gegeven maar dat is niet mogelijk. 2 dagen heerlijk gegeten bij dit gastvrije restaurant. je kan het hier zo duur maken als je zelf wilt want voor elke prijs is er wel een lekker gerecht te vinden daarnaast zijn de dranken vriendelijk geprijsd kortom een echte aanrader ! bedankt team dafne.

Datum van bezoek: augustus 2023
23 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom overheerlijk gegeten, in voor mij het beste Griekse restaurant! Gastvrijheid, kwaliteit en aandacht (voor eten en gast) staan hoog in het vaandel bij dit familierestaurant, gelegen in hartje centrum van Sittard

Datum van bezoek: augustus 2023
12 maart 2023 beoordeeld

Een goed aangeschreven Grieks restaurant op de Markt. We konden pas terecht om half 6 of 7; gelijk was bij binnenkomst duidelijk hoe de 'hartslag' is; er worden gewoon 3 tot 4 shiften per avond gedraaid. Hoogst efficiënt tempo (wel vriendelijk), snel alles op tafel, kwaliteit viel wat tegen, sfeer (door de drukte) en het tempo een beetje 'sjiek' fastfood restaurant. Ook de inrichting is niet bijster warm en 'Grieks' aanvoelend. Leuk om eens uit te proberen, maar we hebben betere Grieken meegemaakt.

Datum van bezoek: maart 2023

Reizigers die Grieks Restaurant Dafne bekeken, bekeken ook

Sittard, Limburg
Selfkant, Noord-Rijnland-Westfalen

In Grieks Restaurant Dafne geweest? Deel je ervaringen!