Ritchy41
Amsterdam, Nederland

Heerlijk hotel in hartje Sittard

Beoordeling van Merici Hotel Sittard
4,0 van 5 bollen10 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel in een oud klooster. Vriendelijke ontvangst en leuke superior kamer. Fijne douche en goed bed. Ontbijt was prima en voldoende keuze. De locatie is geweldig en het gebouw een oud klooster. Prima verblijf! Je hoort wel wat geluid vanaf de gang maar verder alles prima!
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior
  • Hotels.com
0.4 km van Merici Hotel Sittard
Restaurant
Voorkant van ons prachtige hotel midden op de markt in Sittard
  • eDreams
0.1 km van Merici Hotel Sittard
  • StayForLong
2.1 km van Merici Hotel Sittard
Zwembad
In het mooiste gedeelte van Sittard, vind je ons monumentaal, sportief, viersterren hotel.
2.4 km van Merici Hotel Sittard
Dining area
4.3 km van Merici Hotel Sittard
Meer hotels in Sittard bekijken
Beoordeeld op 28 december 2023 via mobiele applicatie

Mooi hotel en mooie kamers.
Echter is de isolatie van de kamers niet optimaal waardoor slapen moeilijk was.
Het ontbijt was oké, op de service na.
De 2 personeelsleden die op dat moment aan het werk waren waren alles behalve behulpzaam en stonden gewoon te kijken terwijl er mensen (propere) tafeltjes zochten.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 18 december 2023

Wat een geweldig hotel met een prima en allervriendelijkste ontvangst en mooie en ruime kamers. Ook het parkeren onder het hotel (in de Ursulinenparking) was vrij eenvoudig en niet al te prijzig. Schone kamers (waarbij ook rekening gehouden was met de komst van onze hond (inclusief snoepjes en een bal) met een mooie en verborgen tv en alle benifgide andere apparatuur. We lunchten in het restaurant beneden (waar ook onze hond zeer welkom was) en we allervriendelijkst geholpen werden door een wat oudere dame die ons de geheimen van het optreden van André Rieux bijbracht. Het ontbijt in het grote restaurant (waar geen honden welkom zijn) was uitstekend en rijk. We waren voor de tweede keer hier, maar komen er zeker nog graag weer terug.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 10 november 2023 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, al het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, prachtige details in de kamer, t.v. verborgen achter glas in lood schuifpaneel, luxe verlichting en aankleding, verlichting in de nacht onder het bed zodat je niet in het donker naar het toilet hoeft te zoeken.
Kortom een heerlijke plek om te verblijven

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 11 oktober 2023

De kamers zijn mooi ingericht. Wat ontbreekt is een föhn in de badkamer. Ligt in de kast in de kamer. De badkamer is open (dus zonder deur). Dat heeft niet mijn voorkeur. Weinig privacy. Ook een vergrootspiegel en afvalbakken ontbreekt. Wel heel fijn is de toilet in een aparte ruimte. Dat dan weer wel. Let op: er wordt om welke reden dan ook service en handlingfee berekend bovenop de arrangementsprijs/kosten van de overnachting. De gast wordt echter wel vriendelijk verzocht online in- en uit te checken (voor zover mogelijk). Waar zit de receptie dan eigenlijk nog voor? Ook goed opletten dat parkeren achter het hek van het hotel in de parkeergarage € 10 per nacht meer kost dan in de parkeergarage zelf.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 18 juni 2023 via mobiele applicatie

De ingang was moeilijk te vinden maar erg mooi hotel, schone kamer, groot ook met hoge ramen. Wij hadden uitzicht op de binnentuin. Fijne ambiance. Ontbijt was prima met verse sap, voldoende fruit. De ligging is gunstig, je loopt zo het centrum in en parkeren was goedkoop. Goede prijs kwaliteit.

Datum van verblijf: mei 2023