all.accor.com
Priceline
Beoordeeld op 11 oktober 2023

De kamers zijn mooi ingericht. Wat ontbreekt is een föhn in de badkamer. Ligt in de kast in de kamer. De badkamer is open (dus zonder deur). Dat heeft niet mijn voorkeur. Weinig privacy. Ook een vergrootspiegel en afvalbakken ontbreekt. Wel heel fijn is de toilet in een aparte ruimte. Dat dan weer wel. Let op: er wordt om welke reden dan ook service en handlingfee berekend bovenop de arrangementsprijs/kosten van de overnachting. De gast wordt echter wel vriendelijk verzocht online in- en uit te checken (voor zover mogelijk). Waar zit de receptie dan eigenlijk nog voor? Ook goed opletten dat parkeren achter het hek van het hotel in de parkeergarage € 10 per nacht meer kost dan in de parkeergarage zelf.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 18 juni 2023 via mobiele applicatie

De ingang was moeilijk te vinden maar erg mooi hotel, schone kamer, groot ook met hoge ramen. Wij hadden uitzicht op de binnentuin. Fijne ambiance. Ontbijt was prima met verse sap, voldoende fruit. De ligging is gunstig, je loopt zo het centrum in en parkeren was goedkoop. Goede prijs kwaliteit.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 22 mei 2023

Wij hebben een uitstekend verblijf gehad in dit hotel. Wij hadden een normale kamer geboekt maar tot onze verbazing mochten we verblijven in de junior suite welke voorzien was van alle gemakken. Vanuit hotel liep je zowat de markt op wat erg gezellig was met de barretjes en restaurants. Ontbijt in hotel was ook prima. Het is inderdaad wat gehorig maar dat is echt enige puntje van kritiek.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 8 april 2023 via mobiele applicatie

Mooi hotel in een voormalig klooster. Zeer ruime moderne, schone kamers en grote praktische badkamer.
Zowel de bistro Volte als het restaurant St George waren beiden goed.De bistro heeft een kleine, maar prima kaart. St George is duurder, kwalitatief goed, met een aantal lekkere amuses. Voordeel je hoeft het hotel niet uit voor een lekker diner.
Het personeel was vriendelijk en beleefd. In de bistro ook persoonlijke aandacht en tijd voor een praatje. Het ligt midden in de stad bij het gezellige marktplein.
Gratis drankje als je geen gebruik maakte van housekeeping.

Kamertip: Als je een parkeerplaats in de parkeergarage hebt gereserveerd toch een kaartje bij de eerste slagboom pakken. (Daar doe je verde niets mee)
Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 6 maart 2023

Hotel was prima. Ook de mogelijkheid om te dineren in het hotel is een meerwaarde. Zeer goed restaurant en Bistro.
Enkel parkeren blijft in Nederland een dure zaak. Een hotel zou eigenlijk parking dienen te voorzien voor zijn gasten.

Datum van verblijf: februari 2023