all.accor.com
Booking.comUS$ 135
Hotels.comUS$ 135
TraveluroUS$ 160
Beoordeeld op 16 december 2021 via mobiele applicatie

Een mega fijn verblijf gehad bij Merici. We kwamen wat laat in de avond aan, maar inchecken was allemaal goed geregeld. Super mooie kamer die van alle gemakken was voorzien. De dag erna ook erg lekker ontbijt gehad in een prachtige zaal! Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 10 december 2021

Mooie, schone en comfortabele kamers. Erg vriendelijk en gastvrij personeel. Uitstekende keuken met een ruime keuze. Het hotel ligt midden in het prachtige centrum van Sittard en beschikt over een eigen parkeergarage.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 december 2021

De kamer was ruim en mooi ingericht. Klein minpunt: Het duurde erg lang eer de verwarming begon te verwarmen.
Eten was goed en door de corona moesten wij op de kamer eten en dit was heel goed verzorgd.
Vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 28 november 2021 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke overnachting gehad. Het hotel is schitterend vorm gegeven en je loopt zo het leuke Sittard in.
Nadeel, door de hoge plafonds en kale muren heel gehorig. De buren waren letterlijk te verstaan.
5 gangen diner met bijpassende wijnen in restaurant George is een absolute must do. Wat een ambiance, wat een heerlijk eten. En het personeel is echt top.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 19 november 2021

Prettige ruimte om in te mogen leren. Goed verzorgd in alle opzichten, voldoende drinken aanwezig, fruit en ventilatie systeem die naar behoren werkt. Personeel wat je tegenkomt onderweg naar binnen of het toilet zijn allemaal even gastvrij.

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken