127 US$
eDreams
Hotels.com121 US$
ZenHotels.com128 US$
Beoordeeld op 20 augustus 2021

Mooie locatie midden in het centrum, parkeren recht onder het hotel was ook ideaal.
Mooie moderne kamers.
Vriendelijk personeel en een prachtig restaurant voor ontbijt, lunch of diner.
Een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021
Melissa Velraeds, Overig van Grand Hotel Merici, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2021

Geachte Marel,

Hartelijk dank voor uw review aan Merici Hotel. Bedankt voor de lovende woorden.
Wellicht mogen we u nogmaals verwelkomen.

Beoordeeld op 19 augustus 2021

misschien omdat de verwachtingen hoger waren (4 * hotel) en omdat ik het erg vervelend heb ervaren dat er geen duidelijke communicatie ,uitleg of excuses zijn geweest na de schrik en overlast van een nachtelijk( vals )brandalarm (nacht 27 juli) beoordeel ik het verblijf als matig,.

Datum van verblijf: juli 2021

Geachte mevrouw Oosterman,

Hartelijk dank voor uw review aan Merici Hotel. Wat enorm spijtig om te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest, inzake de schrik en overlast van het gelukkig valse brandalarm. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Normaliter wordt dit uiteraard gemeld aan onze gasten, vervelend om te lezen dat dit is uitgebleven. Ik zal dit intern oppakken om dit in de toekomst te voorkomen.

Beoordeeld op 18 augustus 2021

Heerlijk genoten in Sittard. Het hotel is prachtig. Er is nog ruimte voor verbetering op het gebied van info op de kamer qua faciliteiten en omgeving.

De locatie is super! Je stapt de deur uit en je staat binnen no time op de markt met vele gezellige terrasjes en restaurants.

Datum van verblijf: augustus 2021
Melissa Velraeds, Overig van Grand Hotel Merici, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Geachte Nicole,

Wellicht mogen we u nogmaals ontvangen.

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Een weekendje weg om Nederland te verkennen, het hotel is prima het enige min punt je waren toch echt de versleten matras diepe kuil erin en als je dan al een zwakke rug heb is dat niet fijn slapen. De mevrouw die ons bij het ontbijt verwelkomden vroeg hoe we geslapen hadden, nou niet zo goed dus. We hadden het probleem bij de receptie kenbaar kunnen maken , dan was er vast een oplossing gekomen maar we bleven maar 1 nacht dus was voor ons niet van toepassing meer helaas! Maar verder een prima hotel!

Datum van verblijf: augustus 2021
Melissa Velraeds, Overig van Grand Hotel Merici, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Geachte hotelgast,

Hartelijk dank voor uw review aan Merici Hotel. Wat fijn om te horen dat het hotel naar wens is geweest. Echter spijtig om te lezen dat u niet lekker heeft geslapen. Excuses voor dit ongemak. Wellicht mogen we u nogmaals ontvangen in ons hotel.

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Bedden en kamer super ik miste wel een föhn in de badkamer.
Het ontbijt was echt super en het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.
Je loopt zo via de garage het hotel in ook erg prettig op een regenachtige dag .
Het ligt midden in het centrum met vele eettentjes de ook de locatie is perfect .

Geachte hotelgast,

Hartelijk dank voor uw review aan Merici Hotel. Bedankt voor de mooie woorden. Jammer om te horen dat de fohn miste op uw kamer. We zullen dit uiteraard aanvullen voor de volgende gasten.
Wellicht mogen we u nogmaals ontvangen.