Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Hotel zeer goed, zeer goed ontbijt.
Koffieapparaat op de kamer met capsules.
Jammer dat de ramen niet open gingen en de airco centraal werd geregeld.
Jammer ook dat de badkamer een open ruimte was. Wel een deur voor toilet en douche.

Persoonlijk toch niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

We waren 1 nacht in dit hotel en heb zelden zo een vieze kamer gezien. Je betaald toch 150 euro. Geen klein bedrag. En de service is ver beneden peil.
We komen in onze kamer op zolder en komen een inleg kruisje tegen. Direct naar beneden en de dame van de receptie schaamde zich en maakte veel excuses. Ze gaf aan dat de schoonmaak door een extern bedrijf werd uitgevoerd. Wij nogmaals naar boven en komen een deel van een gebruikt scheermes tegen in de wastafel. Ik probeer mijn stekker in het stopcontact te steken vlak naast ons bed en beland in een stofwolk die er echt niet sinds 1 dag ligt.
Wij hebben ons beklag gedaan en moesten een e-mail sturen naar de manager. We zijn nu 10 dagen verder en een magere excuses heb ik mogen ontvangen en dat het vooral aan de externe schoonmakers ligt. In mijn optiek is de manager de eindverantwoordelijke. Zeldzaam slechte ervaringen met dit hotel. Ik zou het overslaan.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juni 2019

Ten eerste is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam! Helaas heb ik wel moeten toe kijken hoe de Baas/Manager zich tegen over het personeel van een slechte kant liet zien!!(schreeuwend) Dit kan niet en zeker niet als er gasten bij zijn! Ik voelde mij daar door zeker niet welkom! :(
Ramen kunnen niet open.
Slecht eten in het restaurant. Ontbijt is wel "okè". Kamers zijn niet schoon er liggen veel haren en schimmel op de muren! Op het openbaar toilet staat het schimmel ook.. niet zo proper dus!Het hotel is wel toe aan een opknapbeurt!(tip)

Wil u mee geven zoek verder naar een betere prijs kwaliteit hotel.

Beoordeeld op 24 juni 2019 via mobiele applicatie

Een nachtje in dit hotel verbleven. De kamer is prachtig. Het uitzicht is erg mooi en de medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor een heerlijk nachtje weg ! De stad is niet groot, maar wel heel erg gezellig. Heerlijk om een lekker rondje te lopen.

Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel, alles klopt hier.
De verzorging is uitmuntend men kan je compleet ontzorgen van het huren van fietsen tot aan de BBQ allemaal even geweldig. Niet verder zoeken het beste hotel heeft u gevonden. Een dikke 10.
Namens alle Jotun medewerkers enorm bedankt.

Reistype: Reisde voor zaken