“Heeerlijk!”

Restaurant Rosa Sittard
Geclassificeerd als nr. 14 van 91 Restaurants in Sittard
Prijsklasse: € 6 - € 30
5 augustus 2023 beoordeeld

Heeeerlijk gegeten, goeie kaart, goeie prijs en gezellige sfeer 😍 Wij hadden quesadillas en taco’s, ontzettend lekker!

Datum van bezoek: augustus 2023

7 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was super lekker. Het werd ook smakelijk opgediend. De bediening was goed, heel vriendelijk. Bedankt voor het lekkere eten.

Datum van bezoek: mei 2023
7 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Borden werden mooi opgediend.
Het personeel was heel vriendelijk.

Hartelijk dank voor de fijne avond.

Datum van bezoek: mei 2023
1 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

In het voormalige Ernesto is dit restaurant gesitueerd.
Het interieur heeft nog veel bekende elementen van Ernesto, waaronder het podium waar ook zo nu en dan live muziek wordt gespeeld. Helaas niet op de zaterdagavond dat wij er waren.
Tafels zijn op redelijk ruime afstand van elkaar geplaatst, fijn.
Personeel is zeer vriendelijk en niks dan lof.
Gekozen voor 3 gangen a la cart waarbij we voorgerecht hebben gedeeld.
Eten was lekker, wijnen oké.
Het toetje des doods was heerlijk maar zoals de naam deed vermoeden, gigantisch!

Fijn toevoeging aan Sittard!

Datum van bezoek: april 2023
28 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier neergestreken in tijdens het wandelen en de allerlekkerste lunch ooit op! Misschien had het er ook mee te maken dat ik echt trek had, maar toch!

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die Restaurant Rosa Sittard bekeken, bekeken ook

In Restaurant Rosa Sittard geweest? Deel je ervaringen!