“Heerlijk”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk 3-gangen diner gehad! Wanneer je een sjiekere optie wilt om te dineren op de markt in Sittard, raad ik Meds zeker aan.

Datum van bezoek: augustus 2021

24 juni 2021 beoordeeld

Flamme kuchen, was lekker, de vis met risotto veel te veel look! Gambas helemaal droog gebakken smaakloos en verbrand! Spijtig!

Datum van bezoek: juni 2021
12 juni 2021 beoordeeld

Op zaterdagavond komen eten. Na placering aan tafel meer dan 20 minuten moeten wachten totdat iemand op ons aangeven menukaarten kwam aangeven. We moesten steeds zelf aangeven dat we iets wilden drinken, eten wilden bestellen - en dat door herhaaldelijk contact te zoeken met bedienend personeel dat steeds keihard langs ons heen liep. Hoofdgerecht werd gewoon op tafel gekwakt zonder dat gezegd werd wat ze serveerden.

Nog erger was dat anderen in de eetzaal een totaal andere ervaring kregen. Steeds werden ze bij geschonken, kregen uitgebreide uitleg over wijn en spijs. Hopelijk zijn het vaste gasten want bij bekroop bijna het gevoel dat we zo werden behandeld omdat we een kleurtje hebben….

We doen het nooit maar dit is de eerste keer dat we geen fooi hebben gegeven. De wat waarschijnlijk de
eigenaar was vroeg niet eens of alles naar wens was geweest en rekende zonder enige reactie het bedrag zonder fooi af.

Datum van bezoek: juni 2021
SOLgrill, Eigenaar van Meds, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2021

Beste Orgidee,

Ik heb werkelijk geen idee hoe u op deze zaterdagavond deze ervaring bij ons heeft gehad. Het was zeker een drukke avond en daarbij zorgt de verplichte sluitingstijd van 22 uur van de afgelopen weken voor extra druk op bediening en keuken.
Zeker op zaterdagen willen gasten uitgebreid dineren met meerdere gangen. Om de keuken niet in de problemen te brengen, moeten we dan in de bediening echt hard werken om de vaart er in te houden, terwijl je minder dan je zou willen eens rustig een praatje aan tafel kan maken.

Hoe dan ook, ook ik heb uw onvrede die avond gemist en had hier graag wat aan gedaan als ik die tijdens uw bezoek had gesignaleerd. Enkel door geen fooi te geven bij het pinnen niet want het komt vaker voor dat fooi dan contant op tafel wordt gelegd of niet gegeven.

De suggestie dat uw ervaring met huidskleur of racisme te maken zou hebben, werp ik ver van me af en vind ik op een website als Tripadvisor ongeoorloofd beschadigend. U heeft zelf kunnen zien dat wij zowel in de bediening als in de keuken een multicultureel team hebben.

Wel vind ik het zeer spijtig dat we uw onvrede gemist hebben tijdens uw bezoek. Waarvoor onze excuses.

Martin Walraven

30 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij meerdaags bezoekje in Sittard op aanraden deze zaak bezocht. Heerlijke voorgerechten en als hoofdgerecht de pasta met scampi. Een echte aanrader. De huisgemaakte limoncello is overheerlijk. Zeker proberen

Datum van bezoek: mei 2021
22 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk afhaalmenu. Verhouding groente, vlees en pasta goed in balans. En de cheesecake als toetje ook meer dan prima.

Datum van bezoek: april 2021

Reizigers die Meds bekeken, bekeken ook

In Meds geweest? Deel je ervaringen!