ric19682016
Amsterdam, Nederland

Over beloven onder leveren

2,0 van 5 bollen26 sep 2023 beoordeeld
Op zich net hotel. Leuk in oud schoolgebouw (smaakvol gedaan)

Wat jammer is is dat er niet voldoende Parkeerplaatsen aanwezig is (geen nood Parking op 5-10 lopen en tegen aantrekkelijker tarief dan hotel vraagt)
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • StayForLong
  • Trip.com
0.4 km van DoubleTree By Hilton Sittard
Restaurant
Voorkant van ons prachtige hotel midden op de markt in Sittard
  • eDreams
0.4 km van DoubleTree By Hilton Sittard
The charming village of Uphoven
0.2 km van DoubleTree By Hilton Sittard
Gratis parkeren
1.1 km van DoubleTree By Hilton Sittard
In het mooiste gedeelte van Sittard, vind je ons monumentaal, sportief, viersterren hotel.
2.4 km van DoubleTree By Hilton Sittard
2.7 km van DoubleTree By Hilton Sittard
3.2 km van DoubleTree By Hilton Sittard
Meer hotels in Sittard bekijken
Beoordeeld op 10 september 2023 via mobiele applicatie

Goede locatie, vlak bij winkel en restaurants, vriendelijk personeel, warm koekje bij aankomst, water op de kamer, goede bedden! Zalige airco (zeker bij +30graden buiten). Mega lekker en uitgebreid ontbijt, voor elk wat wilt! Voor herhaling vatbaar!

Beoordeeld op 9 september 2023

.Klantvriendelijk en oplossingsgericht personee. lFijn om te verblijven in dit hotel. Ontbijt en diner is goed.
ALs je meerdere dag in dit hotel wilt verblijven dan zou ik, als hotel, wel wat minder parkeerkosten vragen

Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Beoordeeld op 4 september 2023

Heel fijn hotel. Kamers zijn erg ruim en de badkamer ook. Leuke hotelbar en vriendelijk personeel. Hotel is een voormalige school en recent omgebouwd tot hotel. Je kunt wel zeggen dat dat goed gelukt is! Ontbijt is uitgebreid en ook prima. En binnen 5 minuten lopen ben je in het centrum van Sittard. Eigen parkeerplaats ook ideaal.

Beoordeeld op 27 augustus 2023 via mobiele applicatie

Fantastische kamer, mooi gebouw en scherpe prijs.

Maar hoewel ik dit hotel iedereen zou aanraden, was de Engelstalige bediening bij ontvangst ronduit lomp. We hadden het idee bij een Oost Europese douane kantoor te staan.

Het is niet dat we werden afgeblaft - maar veel scheelt het niet.

Beoordeeld op 23 augustus 2023

Ik zou 5 steren hebben gegeven als er meer parkeergelegenheid zou zijn. Nu stonden auto's op parkeerplekken welke voor EV -auto's waren. Ligt misschien dan niet aan hotel, maar aan onbeschofte hotelgasten, maar met meer parkeerruimte of beter toezicht zou daar beter op ingegrepen kunnen worden. Verder was het hotel fantastisch. Mooie karakteristieke uitstraling, schone ruime kamers, goed ontbijt en ideale uitvalsbasis voor het ontdekken van de omgeving. Ik moest hier nu helaas zijn voor werk maar kom zeker op een ander tijdstip terug.

• Reistype: Reisde voor zaken