Word beloond met One Key
Priceline
Volledig restitueerbaar voor di 27 feb.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 9 september 2023

.Klantvriendelijk en oplossingsgericht personee. lFijn om te verblijven in dit hotel. Ontbijt en diner is goed.
ALs je meerdere dag in dit hotel wilt verblijven dan zou ik, als hotel, wel wat minder parkeerkosten vragen

Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Beoordeeld op 4 september 2023

Heel fijn hotel. Kamers zijn erg ruim en de badkamer ook. Leuke hotelbar en vriendelijk personeel. Hotel is een voormalige school en recent omgebouwd tot hotel. Je kunt wel zeggen dat dat goed gelukt is! Ontbijt is uitgebreid en ook prima. En binnen 5 minuten lopen ben je in het centrum van Sittard. Eigen parkeerplaats ook ideaal.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 27 augustus 2023 via mobiele applicatie

Fantastische kamer, mooi gebouw en scherpe prijs.

Maar hoewel ik dit hotel iedereen zou aanraden, was de Engelstalige bediening bij ontvangst ronduit lomp. We hadden het idee bij een Oost Europese douane kantoor te staan.

Het is niet dat we werden afgeblaft - maar veel scheelt het niet.

Beoordeeld op 23 augustus 2023

Ik zou 5 steren hebben gegeven als er meer parkeergelegenheid zou zijn. Nu stonden auto's op parkeerplekken welke voor EV -auto's waren. Ligt misschien dan niet aan hotel, maar aan onbeschofte hotelgasten, maar met meer parkeerruimte of beter toezicht zou daar beter op ingegrepen kunnen worden. Verder was het hotel fantastisch. Mooie karakteristieke uitstraling, schone ruime kamers, goed ontbijt en ideale uitvalsbasis voor het ontdekken van de omgeving. Ik moest hier nu helaas zijn voor werk maar kom zeker op een ander tijdstip terug.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 augustus 2023

De ligging was goed, ontvangst was heel vriendelijk en ander dame was meer gastvrij en open voor praatje. We vonden het heel jammer dat we extra €12 per nacht moesten betalen voor parkeerplaats op eigen terrein van hotel. Dat maakt het verblijf veel duurder wat volgens ons niet hoeft.

Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton