Peter S
Lonneker, Nederland

Heerlijk hotel. Aanrader!

5,0 van 5 bollen4 sep 2023 beoordeeld
Heel fijn hotel. Kamers zijn erg ruim en de badkamer ook. Leuke hotelbar en vriendelijk personeel. Hotel is een voormalige school en recent omgebouwd tot hotel. Je kunt wel zeggen dat dat goed gelukt is! Ontbijt is uitgebreid en ook prima. En binnen 5 minuten lopen ben je in het centrum van Sittard. Eigen parkeerplaats ook ideaal.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • StayForLong
  • Hotels.com
0.4 km van DoubleTree By Hilton Sittard
Restaurant
Voorkant van ons prachtige hotel midden op de markt in Sittard
  • eDreams
The charming village of Uphoven
  • eDreams
0.2 km van DoubleTree By Hilton Sittard
Gratis parkeren
In het mooiste gedeelte van Sittard, vind je ons monumentaal, sportief, viersterren hotel.
2.4 km van DoubleTree By Hilton Sittard
3.4 km van DoubleTree By Hilton Sittard
Gratis parkeren
Meer hotels in Sittard bekijken
Beoordeeld op 27 augustus 2023 via mobiele applicatie

Fantastische kamer, mooi gebouw en scherpe prijs.

Maar hoewel ik dit hotel iedereen zou aanraden, was de Engelstalige bediening bij ontvangst ronduit lomp. We hadden het idee bij een Oost Europese douane kantoor te staan.

Het is niet dat we werden afgeblaft - maar veel scheelt het niet.

Beoordeeld op 23 augustus 2023

Ik zou 5 steren hebben gegeven als er meer parkeergelegenheid zou zijn. Nu stonden auto's op parkeerplekken welke voor EV -auto's waren. Ligt misschien dan niet aan hotel, maar aan onbeschofte hotelgasten, maar met meer parkeerruimte of beter toezicht zou daar beter op ingegrepen kunnen worden. Verder was het hotel fantastisch. Mooie karakteristieke uitstraling, schone ruime kamers, goed ontbijt en ideale uitvalsbasis voor het ontdekken van de omgeving. Ik moest hier nu helaas zijn voor werk maar kom zeker op een ander tijdstip terug.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 augustus 2023

De ligging was goed, ontvangst was heel vriendelijk en ander dame was meer gastvrij en open voor praatje. We vonden het heel jammer dat we extra €12 per nacht moesten betalen voor parkeerplaats op eigen terrein van hotel. Dat maakt het verblijf veel duurder wat volgens ons niet hoeft.

Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Beoordeeld op 13 augustus 2023

Een mooi karakteristiek gebouw omgevormd tot hotel. Leuk. Vol karakter. Daar kan het personeel iets van opsteken. Wat onpersoonlijk, bij aankomst en zeker bij vertrek. En dat terwijl men zich zou moeten beseffen dat
Zo n hotel bestaat door klanten/gasten. Teleurstellend.

Beoordeeld op 12 augustus 2023

Prima hotel & vriendelijk personeel. Prachtig historisch gebouw, dat niet lang geleden tot hotel is verbouwd. Mijn kamer was schoon en alles was stevig (in veel hotels tref je loszittende handdoekhaakjes, gammele lampjes, niet-werkende lichtknopjes, maar geen van zulke defecten). Weinig tot geen "burengerucht". In veel hotels hoor je de andere gasten op de gang en in aangrenzende kamers, maar hier was het heel stil. Wellicht door de ligging van mijn kamer in een rustige gang, of de kamers zijn goed geisoleerd. In ieder geval fijn & rustig. Het enige dat ik jammer vond, was dat het raam niet open kon voor frisse lucht. Wel was er een airco, die vrij luidruchtig aanwezig was. Ik heb hem uitgezet. Locatie in het centrum is leuk, en als je goed ter been bent is het op loopafstand van het NS-station.

• Reistype: Reisde alleen