“Een echte aanrader”

G7 Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 91 Restaurants in Sittard
Prijsklasse: € 7 - € 54
1 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een sfeervol restaurant met een uitstekende keuken.
De creaties zien er prachtig uit een ware smaaksensatie.
De bediening is heel vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: november 2023

28 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond (met een paar minpuntjes). Wij hadden een tafel voor 4 in het kerkgedeelte en een heerlijk 5-gangen menu met bijpassende wijnen. Ons tafeltje stond direct bij de ingang en de meningen aan tafel waren hierover verschillend. Toen wij de andere ruimte (uitzicht op de keuken) zagen, was onze plek toch wel vele malen beter. Af en toe kwam een onervaren jongen aan onze tafel en dat maakte de avond wat minder speciaal. Ook het toilet vond ik een minpunt met name omdat ik moest wachten (te weinig toiletten).

Datum van bezoek: november 2023
22 september 2023 beoordeeld

Gerechten waren kunstwerkjes om te zien, met stuk voor stuk heerlijke smaken! En de service geweldig.
Dank voor deze mooie avond.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
4 september 2023 beoordeeld

ben geweest met vriendin, hebben de keuze gemaakt voor een 7 gangen diner.
voor mij met wijn arrangement, voor mijn vriendin het alcohol arrangement.
het was gewoon top, alle gerechten waren super lekker, met de bij passende wijnen en sappen (alcohol vrij)
top avond gehad, perfecte bediening.
een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.

Datum van bezoek: augustus 2023
3 september 2023 beoordeeld

We hebben hier onlangs met 9 personen gegeten. Mooie locatie in het centrum van Sittard, Gruizenstraat 7.
We hebben genoten van het lunchmenu. We vonden het eten bijzonder heerlijk, en de service en de sfeer voortreffelijk! Een 10!

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die G7 Restaurant bekeken, bekeken ook

Sittard, Limburg

In G7 Restaurant geweest? Deel je ervaringen!