“Genoten”

G7 Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 91 Restaurants in Sittard
Prijsklasse: € 7 - € 54
22 september 2023 beoordeeld

Gerechten waren kunstwerkjes om te zien, met stuk voor stuk heerlijke smaken! En de service geweldig.
Dank voor deze mooie avond.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer

4 september 2023 beoordeeld

ben geweest met vriendin, hebben de keuze gemaakt voor een 7 gangen diner.
voor mij met wijn arrangement, voor mijn vriendin het alcohol arrangement.
het was gewoon top, alle gerechten waren super lekker, met de bij passende wijnen en sappen (alcohol vrij)
top avond gehad, perfecte bediening.
een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.

3 september 2023 beoordeeld

We hebben hier onlangs met 9 personen gegeten. Mooie locatie in het centrum van Sittard, Gruizenstraat 7.
We hebben genoten van het lunchmenu. We vonden het eten bijzonder heerlijk, en de service en de sfeer voortreffelijk! Een 10!

27 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft enorm veel potentie. Maar heeft echt teveel steken laten vallen.

Het begint vlot, maar op het hoofdgerecht hebben we echt te lang moeten wachten. 3,5 uur voor een vijf gangendiner, dat is te lang. Zeker op de houten kerkbank, een kussentje helpt maar weinig. Vegetarisch hoofdgerecht was zonder vis, jammer. En lauw bovendien.

Glazen van eerdere consumpties (tonic) blijft ook op het kleine tafeltje staan. Brood werd op gegeven moment aangevuld, maar zonder boter. Aangegeven dat we wat vaart in het diner wilden zien (na hoofdgerecht), het hielp niet. Ook hadden we nog honger. Gelukkig was het dessert royaal. Geen bediening meer te bekennen voor de rekening.

Zonde, want koken kunnen ze wel!

10 augustus 2023 beoordeeld

G7 stond op ons persoonlijke bucketlist en nu snap ik waarom!
We hebben een fantastische avond gehad.

Indrukwekkend aantal en kwalitatief goede amuses vooraf.
Gekozen voor het 5 gangen diner zonder wijnarrangement. Wel een aantal bijpassende wijnen gekozen.

Leuk detail is dat men veel werkt met de ingrediënten van hun eigen moestuin naast het pand. Met name het signature gerecht van rode wortel is absoluut het toppunt (terwijl ik niet eens pro-vega ben). Alles klopt, van gerechten, bijpassende wijn en bediening.

tip: neem de kaas achteraf met een witte port, je weet niet wat je meemaakt.
Normaal neem ik foto's maar wilde me nu speciaal helemaal op de gerechten concentreren!

Reizigers die G7 Restaurant bekeken, bekeken ook

Sittard, Limburg

In G7 Restaurant geweest? Deel je ervaringen!