“Bevooroordeeld door de locatie-onterecht ”
Beoordeling van Momoya

di 26/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 29 van 144 Restaurants in Roermond
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bevooroordeeld door de locatie (waarin meerdere soorten restaurants met mindere beoordelingen hebben gezeten) toch een poging gewaagd. Gelukkig maar, de sushi was heerlijk. De tafel naast de deur minder, bij een tweede bezoek een betere tafel gekregen. De aankleding zou nog aandacht mogen.

Datum van bezoek: maart 2020

14 januari 2020 beoordeeld

We zijn al vaker bij Momoya geweest en worden er nog steeds blij van.
De menukaart zag er nu wat anders uit en er werd met een tablet gewerkt, voor mij hier voor het eerst.
De laatste ronde was het duidelijk erg druk, ook boven zat het volgens mij vol op deze zaterdagavond, en de laatste dingetjes hebben wij niet meer gekregen. Geen gemis, anders hadden we er nog wel om gevraagd. Ik had vantevoren al stiekem doorgegeven dat mijn vriendin jarig was en bij het toetje hadden ze er een sterretje ingestoken en werd lang zal ze leven gezongen. LEUK! ook kreeg ze nog een attentie mee na het eten.
We komen heel graag weer terug!

Datum van bezoek: januari 2020
10 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier beland door de goede score op tripadvisor. Voor de prijs kan je uiteraard geen eten op sterniveau verwachten. Het restaurant zelf oogt wat verouderd en het was te koud binnen. Met koude handen eten is geen goede start. De sushi is wat zout en niet van de beste kwaliteit. Zeker niet vies of slecht maar heb (ook bij all you can eat) betere gehad. De gegrilde gerechten waren afwisselend van goed tot matig. Sommige porties waren immens groot waardoor je snel volzit, wellicht is dit de bedoeling. De bediening is vriendelijk en vlot. Geen culinair hoogstandje maar net voldoende. Voor ons geen herhaling.

Datum van bezoek: november 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kennisgemaakt met het restaurant door middel van een Social deal. Een leuk Japans restaurant dat ons van alles heeft laten proeven tijdens een 6 gangen menu. Vriendelijk personeel en lekker eten. We hadden een heel leuke avond. Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: oktober 2019
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sushi is topin dit restaurant maar ook de andere gerechten zijn zeer de moeite waard. Het is het principe waarbij je gezamenlijk een aantal gerechten uitkiest. Als het op is bestel je er weer een aantal bij tot dat je genoeg hebt gehad. Bediening is zeer vriendelijk en enthousiasten je hoeft nooit lang te wachten op je gerechten. Rode draad is de aziatische keuken.

Gezellig knus restaurant geschikt voor alle leeftijden.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Momoya bekeken, bekeken ook

In Momoya geweest? Deel je ervaringen!