“Minder dan gemiddeld”

Il Forno
Geclassificeerd als nr. 28 van 146 Restaurants in Roermond
Keukens: Italiaans
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Oud restaurant, heeft spoed renovatie nodig van muren, vloeren, s
Overal stijl tot borden en beesten. koud sfeer.
Eten matig, veel te veel kaas over alles,
Super amateur, koud eten. Enorm tegenval.

Datum van bezoek: september 2020

5 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat vanmorgen te koop op de markt, vanavond op je bord. Hiermee werken de uitbaters van dit Italiaanse restaurant. Ze hebben geen menu maar je kan kiezen uit vis, vlees of een combinatie. Wij kozen de combi, 3 soorten vlees en 3 soorten vis geserveerd met verschillende pasta’s. Ontzettend lekker gegeten. Als dessert kregen we twee verschillende gerechtjes, wat het was is mij nog een vraagteken maar het was heerlijk! Leuk tentje om te bezoeken.

Datum van bezoek: september 2020
26 augustus 2020 beoordeeld

Het concept is leuk bedacht en de prijs voor het eten is goed.
Vis of vlees en niet weten wat je krijgt, ze vragen wel wat je wel en niet lust. Vriendelijk personeel die je goed helpen.

Datum van bezoek: augustus 2020
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker Italiaans eten, gn menu, de keuken beslist. Share dishes ! Vriendelijke bediening.De rosé wordt gevuld in literflessen.

Datum van bezoek: juli 2020
18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met onze zonen van 18 en 15 lekker gegeten, de combinatie vis en vlees gekozen.
Heerlijke witte wijn, karaf water erbij en genoten van roermond aan de kade . Genoeg te zien en echt genoten

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Il Forno bekeken, bekeken ook

In Il Forno geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.