Nestor V
Kortenberg, België

Rustig gelegen met uitstekende keuken

Beoordeling van Kasteeltje Hattem
5,0 van 5 bollen30 nov 2019 beoordeeld
Het hotel ligt uiterst rustig in het groen van het Roermondse stadspark.
We verbleven hier midden augustus 2019 en hadden een arrangement geboekt: suite met ontbijt en een viergangen diner.
De kamers, 8 in totaal, zijn zeer ruim en liggen in de vroegere koetshuizen (2). Ze zijn van alle luxe voorzien: TV, zithoek, minibar, koffieapparaat, ruime badkamer met bubbelbad en badjassen, airconditioning en kluisje.
De kamers zijn eerder minimalistisch ingericht. Dit kon warmer.
Per koetshuis zijn er 4 suites: 2 beneden en 2 op de eerste verdieping.
Het diner is uiterst verzorgd en van zeer goede kwaliteit.
Op de bediening is niets aan te merken: zeer vriendelijk en correct.
Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd (er is geen buffet, wat te begrijpen valt want er zijn maar 8 suites) maar alles is voorhanden.
Een ware ontdekking en een adresje om terug te keren.
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamertip: Kamers op verdieping vragen zodat je geen inkijk hebt.
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
TheaterHotel De Oranjerie
1.2 km van Kasteeltje Hattem
1.4 km van Kasteeltje Hattem
  • Tripadvisor
0.8 km van Kasteeltje Hattem
Restaurant
Driepersoonskamer met uitzicht op de tuin op de eerste verdieping
  • eDreams
  • ZenHotels.com
1.8 km van Kasteeltje Hattem
Meer hotels in Roermond bekijken
Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

Mooi ingerichte grote kamers. Rustig gelegen. Restaurant aanwezig. Goed voor weekends vergadering bruiloft en trouwerijen. Grote serre. Vriendelijk personeel. Aanrader voor een prima evenement of weekendje weg. Geen standaard hotel maar maatwerk. Sfeer en mooi cq rustig gelegen.

Beoordeeld op 6 november 2019

Prettig overnachten in een luxe suite met bubbelbad en van alle gemakken voorzien. De suite heeft een stoere inrichting die nog iets warmer kan worden door wat meer kleur in het interieur aan te brengen. Het 4 gangen verrassingsmenu was lekker. Het aan tafel geserveerde ontbijt daarentegen viel wat tegen, al was er ruim voldoende en ook vers geperst sinaasappelsap, ik kies liever zelf waarmee ik wil ontbijten.

Bedank L. A
Beoordeeld op 3 november 2019

Vrijdag wederom genoten van een geweldige lunch in een sfeervolle omgeving met uiterst vriendelijk bedienende medewerkers. Alle vers bereide producten waren creatief opgediend en smaakten prima. Ook de prijs/kwaliteit was oké.

1  Bedank Jean Guillaume ... G
Beoordeeld op 17 oktober 2019

Ontzettend leuke ontvangst met varken en even later een kip in de lobby.
Mooie kamer met bubbelbad. Schoon, gezellig met heel vriendelijk personeel.
Gastronomisch menu met heerlijke wijnen.
Absoluut een aanrader.
Daan en Frank uitstekende gastheren en in voor een grapje. Alles en iedereen top.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier overnacht omdat we hier ook dineerden. De kamer was gelegen in het bijgebouw. Deze zag er goed uit en was groot. De sfeer ontbrak echter. (Smaken verschillen) Verder was alles wel compleet ingericht tot de zithoek toe. In het geheel met het kasteeltje is het mooi. Voor alleen de kamer zou ik een andere keuze maken.

Datum van verblijf: april 2019